Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-11-11 15:22:41 följande:
    Det finns så jävla många efterblivna iditoter på det här forumet. Trots att jag är en tämligen tolerant person så kan jag bli smått yxtokig när folk är rätt och slätt korkade.
    Fan vilket självsmicker. Du är inte speciellt tolerant alls.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-11 15:26:27 följande:
    Ah. Orkade inte läsa hela meningen utan läste bara ordet "smått" och tänkte att det bara var snusk i vanlig ordning
    Haha! Såg du bilder av "min barnsligt lilla underarm"?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-11 15:28:00 följande:
    Jag tolererar alla bögar till exempel.
    Oj! Det där inbjuder till bråk.........
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-11 15:32:56 följande:
    JA. Blek och pinnig och söt sticker den ut under din varma koftärm. Och längst fram sitter ett ollon
    Hur ser det ut när jag suger på den då?
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-11 15:33:27 följande:
    Så många som är så satans trångsynta och onyanserade när de debatterar. Om det är på rent jävelskap eller om det beror på efterblivenhet vet jag inte. Exempelvis är det ett jävla moraliserade om föräldrar som tar sig en sup till sillen på julafton.

-Här i vår familj förekommer minsann ingen sprit på julafton

-Julen är barnens högtid och då bör man för deras skull helt avstå sprit

-Urk, alkoholsmak är så äckligt. Själv dricker jag bara julmust *mumsmysigt*

-Mina föräldar var alltid fulla när jag var liten, så nu när jagär vuxen är det för mig är det självklart att helt avstå från sprit

Retards!
    Vin är gott. Jag ska dricka vin på julafton. När jag äntligen slipper ifrån butiken. *mumsmysigt*
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-11 15:33:55 följande:
    Mellan vilka?
    Mellan dig och de som inte tycker att man ska behöva "tolerera" en sexuell läggning. Alltså de som tycker att det är helt naturligt med homosexualitet.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-11 15:37:56 följande:
    Bring'em on! Jag blev inspirerade av de kärleksfulla omdömena som fällts om mig. Förresten, vilka fler omdömen fanns det om mig, utöver de som nämndes här tidigare? :)
    I´m right here baby.

Bring it.
  • 2timearound

Jag vill ha svar. Jag har fortfaande inte vågat använda min ballerinaklänning. Varken den laxrosa eller den mintgröna. Hela mitt förnuft skriker NEJ!!!!! när jag tar den på mig.

Kan man ha diadem i min ålder?

*mutton dressed as lamb*

• 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-11 15:43:53 följande:
    Inte säker på det....ska jag tro på 2timerns beskrivning av ditt utseende så är du inte riktigt i min smak...sorry. :)
    Jazza skrev 2010-11-11 15:44:25 följande:
    Åh, nej, det är ju helt fruktansvärt
    *fnissar*
    Sven Justus skrev 2010-11-11 15:46:44 följande:
    B
    Men nu ljuger du ju? Släpp in oss! *hypnotiserar*
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-11 15:51:37 följande:
    Jag har faktiskt aldrig ens varit nära att regga mig där. Vilket egentligen förvånar mig själv lite.
    Skaffa genast då. Vi vill in i värmen.
Svar på tråden The return of the Lolilla