Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-11-11 14:22:41 följande:
    om jag fixade att stava till det sa...
    copy-paste?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-11 14:24:51 följande:
    din sökning - cunnilicto - matchade inte något dokument.

Förslag:

Kontrollera att alla ord är rättstavade. Försök med andra sökord. Försök med mer allmänna sökord.
    Jag misstänker att det var hopplockat av cunnilingus och licto. fiffigt värre.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-11 14:30:54 följande:
    Möjligtvis kapar jag den gren jag sitter på, men du andas ibland lite frigiditet. :)
    Jag älskar sex, freddy. Skönt, härligt underbart sexigt sex. Att vara nära, smeka och älska och knulla. Däremot så är jag inte så intresserad av sånt som

a) gör ont
    b) är äckligt
    c) involverar tömning av kroppsvätskor

är jag frigid?
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-11 14:32:48 följande:
    Ibland känns du lite sexuellt hämmad. ;)

Du får nog fråga nån som vet. Jag kan inte svara bättre än

2timearound skrev 2010-11-11 14:33:35 följande:
    Jag älskar sex, freddy. Skönt, härligt underbart sexigt sex. Att vara nära, smeka och älska och knulla. Däremot så är jag inte så intresserad av sånt som

a) gör ont
    b) är äckligt
    c) involverar tömning av kroppsvätskor

är jag frigid?

• 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-11 14:36:08 följande:
    Jag ville bara provocera lite...du är en kul och rolig person att provocera. :)
    Fuck off, douchbag
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-11 14:44:19 följande:
    Kvinna.
    Nr 3 *påminner*

Om du fortsätter snuska dig med mig kommer jag förr eller senare kräva sex.
  • 2timearound

*skrattar*

VEM av er uttänjda luder har startat den här? *glad*

Fit fitta - tipstråd

• 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-11 14:52:30 följande:
    Detta för mig osökt in på min son Ville. igår sa han sitt första ord och det var inte mamma, pappa eller lampa eller så. Utan det var ngt som lika gärna kunde tolkas som titta eller fitta. I tre timmar kröp han runt och tjatade sina nyvunna kunskaper.
    Det är bra att känna till sina rötter liksom .
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-11 15:05:55 följande:
    Weeeeeeei
    Haha! Det blev visst en kortvarig lisa för fl......
    Jazza skrev 2010-11-11 15:08:44 följande:
    S har fått förskoleplats från 10/1 JÄÄÄJ
    Skål hello love
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-11 15:17:14 följande:
    Vad blir det för mat idag? 
    Idag slipper jag laga mat, jag stänger butiken så jag hovrar här, uttråkad som satan.
Svar på tråden The return of the Lolilla