Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-11-11 12:36:59 följande:

Fitthud, punghud och armbågshud tycker jag är lite ovackert

Tråkigt för dig att du lider av alla tre då.......shemale.
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-11-11 12:38:02 följande:
    I UG tråden här på fl har Tvåan berättat om när hennes Master smörjde in hennes dajmare med sambal.
    Äsch, det brände lite skönt bara Speciellt sen när han tryckte in cola-flaskan. Kylan svalkade ju lite då, men töjningen var liksom härlig.

Kräks *äcklar mig själv på en helt ny nivå*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-11 12:42:39 följande:
    nu börjar det kännas kyligt i livmodern. Ska kanske packa ut min B&J snart och äta den. 
    *asg*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-11-11 12:44:36 följande:
    Kommer han nu så ser han ju hur svullen dina fladdrisar är.
    Du är så äcklig. *full av beundran*

Ingen är lika äcklig som du. Vilken bedrift. Skål
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-11 12:48:17 följande:
    Hmmm det luktade sambal hemma hos päronen sist mamma var på dåligt humör. 
    Mariohnym skrev 2010-11-11 12:48:40 följande:
    Nej jag menade tigerbalsam. Då är allt lugnt. 
    Jag orkar inte mer......*ber om nåd*
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-11 12:54:07 följande:
    Han är inte klok. När min farfar dog plötsligt och tragiskt i hjärtinfakrt 64 år gammal ställde han sig utanför garderoben för att hjälpa farmor att plocka fram kläder som farfar skulle ha på begravningen. Rödgråten och förtvivlad klämde han ur sig "mamma kommer det att trilla gummistavar och rövpluggar eller annat privat över mig nu när jag öppnar garderoben?"
    Men älskade vän, det här förklarar så himla mycket.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-11 13:22:18 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-9-199/m54977567.html

Mysig tråd

"Anonym lactation" 
    Jag har länge undvikit den där tråden. Av helt uppenbara och självklara skäl. Jag blir bara så förvånad över hur mycket konstigt som alla verkar tända på. Cola-flaskor, stryk så man blir blodig, amma en vuxen karl och what not.

Fan vad kul det hade varit om vi hade kunnat skriva som anonyma här i tråden. Då kunde ni erkänna era snuskigaste fantasier.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-11 14:17:04 följande:
    jag har inga snuskiga fantasier
    Nej. Du lever väl ut dem?
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-11 14:18:00 följande:
    Varför anonymt?

Har en snäll fantasi där jag binder fast en stackars kvinna på ett köksbord och sedan agerar cunnilictor - och hon, stackarn, kan inte komma loss.

Ja...jag är sexuellt frustrerad.
    Fixa det då. En fin kille som du kan väl inte ha några eg problem eller hur? Det är bara att göra det. Get it over with.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-11 14:20:07 följande:
    vad är en cunnilictor?
    Ha! Det som var så fyndigt hopknåpat. justfuckinggoogleit.com
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-11 14:21:18 följande:
    Tjöta.

Och tack.
    Men det lät trevligt du kommer göra någon väldigt glad snart framöver. *stirrar i spåkulan*
Svar på tråden The return of the Lolilla