Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-11-19 22:06:30 följande:
    Cava? Nä, du menar no calvados skulle jag tro.
    Nej, jag menade Cava, det är ju badfredag och allt?

Men du dricker förstås nån singelmalt?  
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-19 22:07:03 följande:
    Btw så är napp en av världens bästa uppfinningar.
    Preaching to the choir mistah!
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-19 22:10:19 följande:
    Fast jag drack glögg och åt sushi. Jag är snuvig. 
    *hulkar*
    SimplyTheBest skrev 2010-11-19 22:10:11 följande:
    Försöker lägga upp bild men det går sådär bra va *svär*

Shit, så kass. 
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-19 22:10:45 följande:
    Ach so. Nej, rödvin är min dryck för tillfället. Ingen malt ikväll så här sent eftersom Ville är mitt ansvar inatt.
    grattis då? Själv sover jag med propparna. *spoiled rotten*

Vad ska ni göra för kul i helgen lolillor?  
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-19 22:11:48 följande:
    OH nu drog MC igång bråket på CM igen. Orkar inte. Går och gömmer mig. 
    *kollar en snabbis*
  • 2timearound
    2timearound skrev 2010-11-19 22:12:54 följande:
    *kollar en snabbis*
    Men hon har ju rätt, no?  
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-19 22:13:41 följande:
    Köpa julpynt. Har hittat sjukt fina ljusstakar i svartbrunt och kantigt trä som kommer att knulla mitt kök och vardagsrum lyckliga! 
    Du är fan helt besatt. *ringer exorcist* allvarligt, du måste avgifta julen människa. 
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-19 22:14:56 följande:
    ???
    Fred, du vill inte bli inblandad. Du har hållit dig ovanför ytan tills nu, fortsätt med det. Dessutom är detta ingen "manligt" bråk så det kommer inte återspegla vackert på dig om du ger dig in i det. 
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-19 22:15:45 följande:
    DET GÅR JU FÖR FAN INTE!!! Vad gör jag för fel?
    Bilden är får stor. Det är allt. Skala ner den så går det. Puss från ett proffs
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-19 22:15:42 följande:
    Jo visst. Men jag får ont i magen ändå. Trodde att diskussionen var över. 
    Hahahahaha, och hur naiv är du?
Svar på tråden The return of the Lolilla