Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohnym skrev 2010-11-19 15:26:53 följande:
    Dra till med något såntdära helt överrumplande sjukt icke-logiskt erbjudande som folk tackar ja till för att de tänker "ok jag tänker inte erkänna att jag inte fattade detta för då framstår jag som dum och det låter så jävla bra"! Det är så jag går på allt!

"Heeej välkommen idag kan du köpa en klocka till priset av tre. Gör du det förbinder du dig inte till NÅGONTING ALLS förutom att ta emo en klockradio i månaden i 9 år för enbart butikspriset och frakten. Det är ett erbjudande du inte får i någon annan butik. Dessutom får du en nyckelring på köpet och för den betalar du inte mer än vad den kostar! Ska vi slå till??"  
    Nä. Jag visar tuttarna bara.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-19 15:27:11 följande:
    Det är inte lätt att vara ICKE skåning.
    Jo, det känns helt lätt faktiskt. Helt lätt.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-19 15:28:23 följande:
    Jaja, jag är dålig på bekräftelseSkrikandes
    Freddan verkar tyvärr ännu sämre
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-19 15:30:04 följande:
    Om jag är en vätska?!

Fluent kanske du menar?
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAA! Fy fan vilken idiot.....klart jag menar. Ibland går det för fort alltså. *pinsam*
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-19 15:31:53 följande:
    Du behöver kanske en ordtratt du också. Jag har en mental ordtratt som jag trattar genom. 
    Nej, normalt är jag knivskarp. Detta är dagen som är undantaget. Jag vill inte ha nån tratt.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-19 15:33:11 följande:
    Vad är jag sämre på?
    Att bekräfta mig idag, när jag är skör och behöver det.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-19 15:34:14 följande:
    Då ska du ingen tratt ha!!!
    Om det inte är en tratt man sätter i munnen och häller ner gott vin? För då tar jag en.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-19 15:34:27 följande:
    Vad är en ordtratt? 

Det är som om du och jag pratar helt olika språk ibland.
    Det är för att hon pratar "dåre" och du pratar "tråkmåns". Krockar.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-19 15:35:12 följande:
    Sluta nu, sånt gör inte jag.
    Skit i det dårå
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-19 15:36:57 följande:
    "igenom" 
    VAD?
Svar på tråden The return of the Lolilla