Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Gullan från Arkadien skrev 2010-11-19 17:55:10 följande:
    Lite som att du tycker att det är skönt att aldrig ha vält en tunna med bajs och rullat dig i den? 
    Precis! Du fattar

Nu har jag vin, asgott. Shit vad dropparna känns sköna på vägen ner.  
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-19 18:48:20 följande:
    Jag tycker det är lättare att vara utan sex än utan glass.
    Det gr verkligen inte jag. Wtf is wrong with you?  
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-19 18:55:14 följande:
    Men du är ju van vid att få knulla regelbundet... Det är inte jag
    Det är nog mer att jag inte gillar glass.........

• 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-19 19:01:28 följande:
    Iofs. Om du menar den där färskglassen som man köper i glassbutiker i Italien...ja, då börjar det ju närma sig dött lopp.
    Var har du varit i Italien? 
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-19 19:13:37 följande:
    1:a gången: vid Adriatiska kusten (åkte mellan Ancona och Ravenna + San Marino). 2:a gången: Rom med omgivningar. 
    Very very nice! Längtar tillbaka så himla mycket att det nästan gör ont.

Nu har jag bokat biljetter till Disney on Ice. Förra året var fullständig katastrof med gråtande barn (mossnöjda med godis, föräldrar, platser mm) så vi får väl se hur det går i år. Drömmer *självplågare*
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-19 19:46:18 följande:
    Mhm...pastan därnere är ju alltid perfekt. Har nog bara råkat ut för taskig överkokt pasta på ett enda ställe - ett riktigt turisthak.
    i åt svinäcklig mat nära Marcusplatsen i Venedig. Fy fan Skrikandes och det var dyrt. Men på landsbyggden i Verona, omg säger jag bara, vilken underbar mat. 
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-19 19:58:14 följande:
    Mhm...turisthaken ja. Dyrt & dåligt. däremot de mindre trattoriorna med ett oansenligt utseende gömt på någon bakgata = himmelsk jävla mat.
    NÄR åker vi? är min enda fråga. Skit i ungar och allt det där. Du & jag. åker. nu.

SimplyTheBest skrev 2010-11-19 19:56:09 följande:
    Återkommer senare ikväll. Hoppas någon är här då
    Jag är här efter Olli-dol. Puss och fuck off everybody

• 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-19 20:03:00 följande:
    Utan mig? Jag vill ha glass! Gråter
    Okejrå, jag gillar att vara ensam "herre på täppan" men om för fan, följ med!
    Erasmus skrev 2010-11-19 20:08:44 följande:
    Ska till Indien först, bli magsjuk och skita i brallan. Efter det kan vi åka...om du fortfarande är sugen då.

Spelar ingen roll hur gullig du har varit mot mig idag. Det här bevisar att du är en äcklig idiot som aldrig kommer få knulla.
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-19 20:10:18 följande:
    Tvåan har en stooor handväska
    That´s right baby

• 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-19 21:35:55 följande:
    Kollat klart på Idol?
    Ja, och fyllt på vinglaset. Durå?
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-19 21:38:50 följande:
    Kollade nästan alla första låtar sen tog jag faktiskt en dusch. Nästan precis klar & slappar bara i soffan nu - skönt
    Märkligt nog är jag på bra humör, jag känner mig lättad, nästan glad. Efter regn kommer sol Solig
Svar på tråden The return of the Lolilla