Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Gullan från Arkadien skrev 2010-11-20 09:36:03 följande:
    Men bara för att ungen är bonus behöver det väl inte handla om styvhäxeri, än så länge.
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-20 09:37:19 följande:
    Om än överreaktion då. 
    Som en skrev i tråden.....hon har laddat för strid. Om en chokladbit. Då ska huvuden rulla. *himlar med ögonen*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-20 09:41:48 följande:
    Jepp, men är det ett bonusrelaterat problem? Jag säger inte att det inte kan vara det, men det är en fjortonåring det handlar om och då kan det vara ett droppensomfårbägarenattrinnaöverproblem också. 
    Tillit? Vem pratar om tillit i relation till en chokladbit i kylskåpet när det gäller sina egna barn? Ingen, möjligtvis irritation över att man hade andra planer för den........
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-20 09:45:51 följande:
     Alltså, jag höll ju med om att det var en överreaktion, det är inte det jag argumenterar emot.  
    Ok Jag tror att det är bonusrelaterat eftersom i en "vanlig" familj så fungerar det inte med mitt och ditt på det viset, speciellt inte de familjer som har barn. 
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-20 09:50:33 följande:
    Upptäckte just en rätt brutal och tjatig tråd på det där cafe maze. Och det var i stort sett samma personer där som här.
    Sluta läs

Nu ska jag dra och jobba med barnrum. Have a nice one people!  
  • 2timearound

Tjena. Svärmor och svägerska här. Redan bråk om julen. *orkar inte*

• 2timearound
    LillaLolilla skrev 2010-11-20 17:57:31 följande:
    Följ råden i min jultråd så ordnar sig allt.
    Jag blir så less. Gömmer mig vid datorn med vin nu........
  • 2timearound
    Zchimla skrev 2010-11-20 18:06:10 följande:
    Ser ju bara de vita tänderna och de graciöst målade läpparna
    Kyssvänliga.........*kåt*

Nu går jag ner igen........wish me luck. Obestämd 
  • 2timearound
    Zchimla skrev 2010-11-20 18:12:58 följande:
    Kyss

Har du preparerat dej med tillräckligt med vin nu??
    Så bra gick det........ *tillbaka*
  • 2timearound
    Zchimla skrev 2010-11-20 18:17:44 följande:
    Mer vin *häller upp*

Tycker du kan fylla din svärmor och svägerska så det blir lite medvetslösa medgörliga
    Jag är så jävla trött på dem.  

Billy Idol – Sweet Sixteen

Just nu är jag på ett ställe där jag liksom inte orkar bry mig. Jag har jobbat hela dagen, kommer hem och så blir det bråk. 
Svar på tråden The return of the Lolilla