Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Erasmus skrev 2010-11-20 22:41:47 följande:
    Och det har varit BRA musik. Tydligen har jag någon jävla budgetversion av spottan så jag har redan lyssnat upp veckans kvot.

Om jag e bra på saxen? Har aldrig testat den. Är troligtvis helt jävla usel.
    *skrattar* Fy fan. Kunde du inte ens lyssna på mina länkar då? Då är det ju ingen ide att jag fortsätter heller eftersom det bara är du och jag här. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-20 22:44:52 följande:
    Ringas är bra.
    Ja, jag kan ringa dig i morgon. Det blir trevligt. 
    Erasmus skrev 2010-11-20 22:45:38 följande:
    FREDDAN! KOM FRAM DIN GAMLA GÄNGLIGA APA!
     Jag undrar verkligen vad han gör, alltså. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-20 22:49:19 följande:
    Jag är här nu för att underhålla er sexuellt klentrogna.
    Vad gör du när du är inloggad aslänge men vägrar komma hit? Har du andra trådar jämte denna? Isf vill vi också veta så vi kan förstöra dem........
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-20 22:49:26 följande:
    Ja. Så pass mycket bättre att du faktiskt svarar när man ringer...och enstaka gånger också ringer upp (även om det är panikslagen tystnad i luren när man svarar).
    *asg* "panikslagen tystnad" 
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-20 22:51:06 följande:
    Det kan vara så att jag har andra sidor att surfa på också utöver denna
    Kan du inte tipsa dårå? Jag behöver nytt fräscht blod känner jag. Börjar tröttna på er.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-20 22:55:04 följande:
    Du är inlagd som "kåtflåsaren"
    Vad är jag inlagd som?
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-20 22:55:11 följande:
    tradera.se
    Vad letar du efter? *upphetsad* Vad kul!
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-20 22:56:41 följande:
    2timer: som Snäckan.
    Vad gulligt Jazzan då? "Tar den i analen"?
  • 2timearound

Var är du lilla Mara? Kan du inte lägga in fler sköna knullpose-bilder? Freddan blev så glad igår, har nog aldrig sett honom så "i gasen" faktiskt.

• 2timearound

Get a fucking room för fan!  

Ska alla "para ihop" sig nu som om det här är nåt jävla mellanstadie eller?! *utanför* 

Svar på tråden The return of the Lolilla