Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound
    LillaLolilla skrev 2010-11-20 20:23:29 följande:
    Går du ner på svärmor?
    Din jävel
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-20 21:54:55 följande:
    Du vet att jag respekterar dig MC...men jag måste i ärlighetens namn säga att det är lite beklämmande att se hur du jagar den där ursäkten som aldrig kommer att komma. Det blir liksom bara mer ved på elden. Ställ dig för faen över detta pajkasteri, snälla.
    Håller med. Vi tiger i hjäl det. Take the high road. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Vad gör ni?! Jag har precis knullat och nu vill jag bli underhållen av mina kompisar. 

• 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-20 22:04:04 följande:
    Inväntar dina provsvar. Var det skönt?
    Jag fick sagge i ögonen Känns som jag fick en allergisk reaktion faktiskt

Jag orkade bara läsa en tredjedel av listan. Kan du inte bara fråga om det är nåt särskilt du vill veta?  
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-20 22:04:37 följande:
    Just det, du hade svärmor där. 
    Gullan-pullan. Det där var oväntat från dig. Äckligt. *ser ner på*
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-20 22:07:17 följande:
    Listan täcker ju ganska bra det som är värt att veta liksom. Ansträng dig lite för faen....och skölj ogonen.
    Nej, jag orkar inte........*lat* Om det är nåt du vill veta så svarar jag. Du kan publicera din lista nu. *kräver*
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-20 22:11:57 följande:
    Ni snuskar er ser jag.
    Nej. Bara jag. Skäms
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-20 22:12:16 följande:
    Jävla träskräka. Då inboxar jag hela listan istället. Förväntar mig att svarar och inboxar senast på fredag.
    Du är så jävla nyfiken alltså Jag har ju redan erkänt att jag nog är halvkass i sängen. Precis som du. Fatta, vi skulle nog somna i varandras armar utan att ha hunnit klart...............Drömmer
Svar på tråden The return of the Lolilla