Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Erasmus skrev 2010-11-20 23:09:05 följande:
    2time: Som du vet så ska jag ju åka WT-färja om några veckor. Tänkte köpa luktagott. Vad rekommenderar du?
    Älskling, fel person att fråga. Jag gillar naturlig doft. ha inget sånt sprut på dig. Jag vill att du ska lukta man.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-20 23:11:07 följande:
    Så näpet.
    Blev du kåt?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Sen verkar jag ha blivit helt Pavlovsk på den där gamla godingen Farenheit. Jag måste ha haft nån kille som jag verkligen gillade som hade den och nu måste jag liksom följa doftspåret när nån går förbi med den på sig. Och det vet ju alla att det inte är precis gräddan som har.

• 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-20 23:13:43 följande:
    *sniffar* 

Vad brukar du använda då? Och kommer du hit och sover när du ramlar av båtjäveln eller?  
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-20 23:19:23 följande:
    Och nu porrar ni i inboxen. Fy faen. *Återgår till youtube*
    Jag har intressant konversation i inboxen och det är inte med nån av er gamla likknullare.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-20 23:26:37 följande:
    Nu är jag på väg hem. Men ni saknar inte mig
    Märkte du inte att konversationen dog helt när du drog? Hur mycket bevisning kan du behöva? 
    Erasmus skrev 2010-11-20 23:19:23 följande:
    Och nu porrar ni i inboxen. Fy faen. *Återgår till youtube*
     Kom tillbaka, din idiot.
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-20 23:47:13 följande:
    Så.

">

" target="_blank">

Vilken jobbig brud alltså det är ganska likt jazzan faktiskt. Obestämd
  • 2timearound

Nu är min favvo-idiot lös på forumet igen. *konstaterar*

• 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-20 23:54:54 följande:
    Länka.
    Han är överallt. Du kan hardly missa honom.
    Erasmus skrev 2010-11-20 23:56:45 följande:
    Snuttar nog kudden snart. Nattinatt.
     NEJ!
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-21 00:02:56 följande:
    Nähä. Nu sova.

Hör av dig imorron du 2time.

Go'natt.
    Will do sweetness
Svar på tråden The return of the Lolilla