Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Kan pannkakan och Eras sluta sexchatta och komma hit?

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-20 22:17:33 följande:
    Klart? Hur gör man då? Siktar på ögonen?
    Tydligen..... du vet nog bättre. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-20 22:18:36 följande:
    Ge mig 10-15 minuter till.
    Nej då har jag gått.
    SimplyTheBest skrev 2010-11-20 22:18:31 följande:
    Jag är pryd. Snusk förekommer icke.
     Jag med. Helt pryd. 
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-20 22:19:52 följande:
    Ja...ett skott i råttan ska'ru ha din gamla gnagare.
    när Tomme har somnat smyger jag ner till gäststugan. Tro inte att du kommer undan nu när du har lovat. 
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-20 22:21:21 följande:
    Hoppas Eras är mer uthållig än så.
    Skaru ha mer än 15 min? Vad är du för maratonlöpare eg?
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-20 22:23:18 följande:
    2timer: jag är krävande.
    Tydligen. Jag är nog lite förvånad. Själv är jag nog inte så high maintenance som man kanske skulle kunna tro. 
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-20 22:24:17 följande:
    Kan inte ni köra "saxen"?
    Vad är det?
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-20 22:26:58 följande:
    Mäh...sabla neanderthalkvinna. Gör 2 saxar med dina fingrar (som i leken sten, sax & påse), låt sedan saxarna klippa i varandra så hoppas jag att poletten trillar ner.
    Vill du på allvar att jag ska sitta här i min ensamhet och göra en fingerfitta?  
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-20 22:28:28 följande:
    Ses kanske senare. Måste vara social.
    Skönt nu drar hon. Kan vi sexchatta nu när du blir ledig?
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-20 22:29:03 följande:
    *Suckar djupt och skakar på huvudet*
    Vaaa? Vafan?! Vad är det då?
Svar på tråden The return of the Lolilla