Anonym (ts) skrev 2010-02-25 18:04:28 följande:
den enda motion ja får är när jag går till dagis, ca 13 hus ifrpn har ja för mig haha.. när han ör på dagis är ja bara hemma me den minsta plutten.. o hellst nu när de e så mkt snö ha ja verkligen ingen lust alls att tex ut o promenera de är väl om sonen vill leka i trädgården sen när han kommer hem.. så nej ja rör mig inte mkt alls.. skulle verkligen vilja komma igång me de ja havre gröt åt ja idag. lunchen blev nudlar o sen dess ha ja inte ätit nåt idag men är riktigt hungrig.. ska ut och handla nu snart när sambin kommer. några bra förslag på va ja ska köpa?
Blir nog bättre tider snart:) Ifall du tror att det blir av finns det enkla och bra övningar du kan göra hemma.
Du har alltså inte fått i dig ngt protein alls idag:) nudlar är ju väldigt näringsfattigt också.
Tycker du ska köpa ägg! kyckling/kött/ fisk... laga en lasagne eller vad tusan som helst. Ris och potatis, vanlig mat helt enkelt. Morötter och broccoli. Köp frusna bär du kan slänga i gröten på morgonen. Krossade tomater och laga en köttfärssås, eller varför inte tonfisk i tomatsås!
Köp ett bra bröd och goda pålägg.
Jag är själv väldigt fantasilös när det gäller mat, jag tänker bara på att få i mig det jag ska.