• Essmo

    Hello girls!

    Bitte, jag köper mina album på Clasolsson för 89kr, det är ju inte så kul å lägga massa pengar på album när man kan köpa papper å dekos istället Cia, åh va kul med mässa, jag har inte shoppat på huuuuur länge som helst...

    Jag har uppdaterat bloggen med ett altrat block å en liten bild på Freja
    Välkomna in


  • Essmo

    Men oj oj oj här är man inte inne på ett par dagar å skall så många av er sluta scrappa!?
    Säger som några andra har sagt, kanske ni kan lägga undran sakerna å ta fram det igen när det känns skoj?
    Ni är ju så duktiga å inspirerande, tjejer! Örnen, hoppas det löser sig för er! !

    Här blir ju inte jättemycket scrappat heller, längtar tills huset är klart så jag får packa upp mina saker igen. Nu är det mest dt-uppdrag som jag gör... Men det är ju superskoj det med å håller mig igång.. Skulle gärna vilja scrappa mer, men det får lixom inte plats här i husvagnen..

    kram på er! !


  • Essmo
    Amelié77 skrev 2010-07-07 21:03:02 följande:
    Essmo - hur stor husvagnen bor ni i? En vanlig liten, eller nån megavariant? Låter onekligen lite trångt!
    den är inte alls stor, det är en cabby 562...sitter där fram, fast Saga sover där så det blir ju inget scrappat på kvällen.. (å det är ju egentligen då jag har tid ) men men...det är ju bara för en kort tid, tills huset är klart.
  • Essmo
    Amelié77 skrev 2010-07-08 21:33:15 följande:
    Okej, låter trångt och mysigt. Hur lång tid ska ni bo där?
    tills huset vi bygger är klart,så vi vet inte riktigt än.. men kanske till oktober,novermber... det är min man å min kusin som skall bygga huset.. fast det är väldigt mysigt.. jag gillar campinglivet å vi har ett garage på tomten med toalett, dusch å tvättmaskin osv, annars hade det nog vart lite jobbigare...

    ojoj idag blir det ju kanonväder! vi skall nog ner till stranden å jobba lite på solbrännan inte så mycket scrapp..
    vad har ni för er?!
  • Essmo

    Min inspiration är det inget fel på .. Däremot räcker inte tiden till Det är verkligen svårt att få till lite tid att scrappa. Men det blir ju såklart bättre när vi byggt färdigt huset å min man kan hjälpa till med husållet oxå Eyovine; men du är väl DT nu? gillar iallefall din stil jättemycket! Tycker du är superbra å inspirerar massor! Glad


  • Essmo

    ååh Örnen va trist!   skickar massa med styrkekramar till dig.. Men säger som Cia; skönt att det ekonomiska verkar ordna sig... KRAM!!!

    Glömde ju förut; Bitte, Va segt med scrapsvacka.. Men förhoppningsvis kommer inspirationen tillbaka med hösten.. å jooo.. det lite trångt här i vagnen hihihihi... men det går


  • Essmo
    fräs skrev 2010-07-19 10:44:14 följande:
    Hej hej!
    Jag undrar om någon i tråden kan svara på vilken webshop som har störst utbud av QK-dies (gärna spellbinders oxå) och givetvis bra priser såklart! Jag har verkligen NOLL koll och skulle verkligen uppskatta lite heta tips. Förresten- jag slänger in en fråga till: långa plattor till Cuttlebug, kostar de alla runt 300 kr/st? Om man ska ha tre st blir det ju en hrm... ganska nätt liten summa. Hoppas på svar.
    har för mig att http://scrapbooking-art.bumblebee-scrapbooking.com/ har massa dies till bra priser..
    vet inget om plattorna dock.. har Qk själv..
  • Essmo
    zozzo; skickar massa med styrkekramar till dig, hoppas verkligen att det ordnar sig till det bästa för dig Hjärta

    Jag har altrat några galgar så om nån är nyfiken på hur det blev, kika gärna in;
    *pekar neråt*
  • Essmo

    Hej på er!
    Oj va längesedan jag var inne här..
    Coursell; va trist att du lägger ner, du gör ju så galet fina saker, hoppas du kommer tillbaka till oss igen!

    Hmm.-jaa, det är väldigt många som har svackor å slutar med scrappingen. Det är ju jättemånga shoppar som stänger.. Undrar oxå varför..
    Jag tycker inte att jag har sett "allt" förut å just nu har jag huuuur mycket inspiration som helst,men inte så mycket tid som jag skulle vilja Har som Willea kitet från Swirlydoos å jag bara äääälskar det!! MUMS!

    Jag har gjort en bloggupp-piffning å en ny header, kika gärna in om ni vill
    kram på er!


  • Essmo
    Cia; jaaa, visst är folk snabba med att snacka ner butiker?! kasst eller hur! ?
    Scrapaddicted var en av mina absoluta favoritbutiker å jag saknar den otroligt mycket! å visst är det konstigt att en sådan bra butik inte kan gå runt ? (om det nu var därför hon la ner den?)

    Bitte;  jag hade calico  kit innan. men tyckte det var alldeles för färgglatt så det kanske passar dig då
    det är ju kul med kit från usa för då får man ju lite nyare saker som kanske inte finns i Sverige
  • Essmo

    Hej alla!
    Oj nu var det längesedan jag tittade in. Mycket med husrenovering å massa annat! Men scrappar gör jag ju såklart ändå Glimtis; välkommen till tråden. Bara å babbla på! Cia; vilken cool blogg! Massamed inspiration å roliga saker.. Sängarna var ju sååå söta! Corsell; hmmm fick för mig att du sålde av allt å skulle lägga av? hihi.. är du igång igen?

    Har uppdatarat bloggen med en Lo om min lilla Freja å en efterlysning 
    Välkomna in !
    *pekar neråt*


  • Essmo
    Armine skrev 2010-10-28 14:56:10 följande:
     Superfin LO, var in och såg den i morse, men jag är så dålig på att lämna spår efter mig. :)
    De hänglarna är ju så supersöta, verkar som det kommit en hel del som hon inte släppt i shoppen, tycker det är synd.
    Tack ! hihi,. jag är likadan, man bara susar visare lixom
    Jaaa, visst är det synd! Vet att hon lägger ut på eBay oxå, men än så länge har inte dessa kommit..
    å dom försvinner snabbt! Buhuuu,, *vill haaaaa*
  • Essmo
    Cia o krabaten skrev 2010-10-28 18:21:12 följande:
    Essmo: Visst var sängarna söta!
    Vi har redan börjat samla glasspinnar  
    Ett trevligt samlande då Coursell; härligt att du inte lägger av helt...Gillar dina alster juh !
  • Essmo
    Lingonflickan skrev 2010-11-03 14:37:59 följande:
    Julkortstillverkningen är i full gång här med. Snacka om at vara ute i god tid.
    ja, men det är ju görbra!
    Jag säger alltid att nästa år skall jag göra alla julkort tiiiidigt, men nä´rå så blir det aldrig.
    Måste ju få tjejerna att posa oxå..
  • Essmo

    Hej på er! Oj va längesedan det var jag var här inne å kollade... Drömmer Hoppas ni mår bra? Ser att det inte är så mycket action här inne nu för tiden...
    Pyret; skoj att du har hittat tillbaka hit igen.. MissG, jag är mest inne på Svensk Scrapbooking, det är det bästa scrapforumet tycker jag iaf.. Zozzo, va skoj å höra att det går bra för dig! Underbart å höra att du har funnit kärleken igen!

    kram på er!


  • Essmo

    Hej go vänner.. Oj oj oj va längesedan det var jag kikade in här. . . Men kul å se att det är liiiite liv i tråden iaf
    Jag har uppdaterat bloggen med vinnaren i skisstävlingen.. Kan tänkas att nån blir glad?! Tungan ute

    kram på  er!


Svar på tråden Scrappande träsktroll i gemenskap...Del 7...