Astmatråden **vb, vab, ventoline** nr 9
Lämnar ett knarrande, rosslande och visslande avtryck.
Just nu skulle jag ha velat ha en POX-mätare hemma då J har en misstänkt färg på läpparna men det är väl allt slem kan jag tänka hela hon vibrerar just nu.
Weeiiiiii shoppat en Buddy bum till C idag... som själv uvibarn och hon verkar vilja följa mitt spår så ääääääälskar jag denna uppfinning
krupp krupp krupp o så åter lite krupp..så är det med Casper...
Robin börjar må bättre från sin halsfluss, men magen har ju självklart total krashat...
Själv har jag en svår infektion i min väntra visdomstand så jag kan inte öppna munnen mer än några cm, dock blev det VC för mig idag med, o det visade sig att även jag har halsfluss, öroninflammation samt en halsböld..så dubbeldos penselin och örondroppar, samt akutbesök på öron-näsa-hals om minsta försämring, då måste bölden skäras upp.
Och så allt med separationen o lägenheter o sälja hus o jobb o undehålls papper, bostadsbidragspapper, adressändring oooo o oooorka...
Angel: du fick precis ett uppdrag..köpa en rumpgrej te C o skicka hit
Denna http://popomax.se/produkter_planka.htm
Jag ska alltså åter till affären och köpa hittills 4 till.... *mummlar något om import till södra Sverige*
Angel, du menar rumpvärmaren va??? inte kortfodralet? Den första, fan vad smart...
Menar det senare, hur fan ska det hjälpa C med hennes UVI:er?????