Inlägg från: Minnie7 |Visa alla inlägg
  • Minnie7

Vi som hade BF feb-09 del 5

Hejsan!
    Gammal rutinerad räv tillbaka en sväng. Hette förrut Michia, men har bytt alias.
    Har inte läst igenom tråden men har sett att det har diskuterats overaller.
    Köpte en i storlek 86 i Ullared som jag tror kommer vara för liten hela vintern Därför har jag beställt en från HM i storlek 92, vilket vad jag förstår är stora i storlek. Blir väl alldeles för stor då Arg.... inte lätt det här....

Får också passa på att gratulera en del som väntar tillökning. Vet inte hur många jag missat, men såg att prins06 och Itzumo väntar. Vi ska också ha en liten till- med BF 23/3. Kul, kul. Ska försöka njuta riktigt sedan när bebisen börjar spark då detta garanterat blir den sista. Både jag och sambon är nöjda med två.

Ha en trevlig söndag!

• Minnie7

Åh har Blåkanin fått ett barn till! Jag har tänkt på henne eftersom hennes förlossning var så traumatisk. Hoppas det gick bättre den här gången...

Härligt mrs Soffi- snart är du i mål! Vad har du beställt den här gången?! *ler*

• Minnie7
    Jessys skrev 2010-10-09 16:21:26 följande:
    hejsan.. är någon kvar i tråden??

Jag kan meddela att vi oxå skall ha en till. i maj skall de lille komma till världen
    Grattis!!!
  • Minnie7
    mrsSoffi skrev 2010-10-09 19:50:59 följande:
    Grattis!!

Här ynglar vi av oss värre..
    Ja, tur är väl det eftersom man gång på gång här på FL läser att kvinnor föder 1,8 barn i genomsnitt här i Sverige och att det behövs fler för att rulla runt maskineriet
  • Minnie7
    mills skrev 2010-10-09 20:34:37 följande:
    Är väl snart bara jag kvar här som vill snacka "äldre" barn  
    Åh nej, vi har ju våra godingar kvar också
  • Minnie7
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-10-10 09:40:02 följande:
    GRATTIS! Blewv faktiskt lite förvånad nu   Vi ska få en liten tjej i februari!
    Kul med en tjej- du kör som carizma då- två pojkar och en tjej!!!
    Jag gissar på pojke i min mage, men välkomnar gärna en tjej till- de är underbara Hjärta
  • Minnie7

Jag börjar ju liksom komma till åren så det kändes lika bra att försöka få två barn ganska snabbt- that´s it liksom. Har ju fast jobb, stabil ekonomi, är färdigutbildad mm sedan tidigare. Hade jag inte haft det hade jag nog också väntat.

• Minnie7
    Mills: Har inte BF förrän 23/3 så är bara i v.16+3 ännu och ingen utom chefen och ett par vänner vet
  • Minnie7
    mills skrev 2010-10-10 20:03:41 följande:
    Å men det är ju inte så "bara" Då är det snart rul ju ska du kolla könet? Kommer inte ihåg om du hade en tjej eller kille innan heller....
    Ja, det är RUL om tre veckor. Nej, vi ska inte kolla könet. Hade möjlighet att göra det vid KUB-testet, och läkaren såg vad det var, men vi avstod från att veta. Strongt gjort eller hur?! Samma läkare talade om att vi skulle få en dottern förra gången (vilket det blev) så han har säkert rätt denna gången också. Men, kan vara kul att veta en gång och få en överraskning den andra... Har ändå inte tänkt handla mycket innan förlossningen så det får bli vad det blir Sambon vill gärna ha en dotter till men för mig kvittar det.
  • Minnie7
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-10-10 20:14:47 följande:
    varför vill sambon ha en dotter till? Jag tyckte det var kul om även 2an blev en pojke för att dom skulle ha roligt och gilla mer lika saker än vad tjej /kille gör och mina pojkar har verkligen roligt tillsammans
    Han vill ha en dotter till av samma själ som du ville ha två pojkar, dvs han menar att två flickor skulle ha roligt ihop. Jag däremot velar fram och tillbaka. Vore kul med en pojke för att jag ingen har, men samtidigt tror jag också att två flickor skulle få så kul ihop.
Svar på tråden Vi som hade BF feb-09 del 5