Inlägg från: Minnie7 |Visa alla inlägg
  • Minnie7

Vi som hade BF feb-09 del 5

... eller jag som är i 22+2... Fast jag har ju inga problem så det får gärna dröja ett bra tag till

• Minnie7

Felicia är inte intresserad av något särskilt utan vi ger henne några böcker och lite andra småsaker och sätter sedan in pengar på hennes konto. Farmor ska ge henne en skrållandocka och mormor sätter in pengar. Bättre att spara till något som jag vet att hon tycker om i framtiden.

• Minnie7
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-11-23 22:05:11 följande:
    vet inte ens hur jag får bilderna till mitt bildgalleri för korten verkar vara för stora
    Du kan använda programmet Paint för att förminska bilderna innan du lägger dem i galleriet.
  • Minnie7
    mills skrev 2010-11-24 19:49:45 följande:
    Å vilken fin tomtetjej  
    Tackar!

Så kul att få se alla "bebbar" nu när de blivit lite större!
  • Minnie7
    mmmiikaela skrev 2010-11-29 07:58:19 följande:
    hej allihoppa, jag har bytt nicknamn :) men nu är kjag tillbaka igen, hittade inte tråden :D
    Miliam ska bli storebror i slutet på juni :) och jag har börjat plugga, så jag hinner klart innan nästa kommer, det är skönt =)
    annars händer inte speciellt mycket här. Miliam går på dagis och jag pluggar som sagt, hemifrån. de är internet baserat, det ör väldigt skönt, speciellt nu när man är gravid igen och mår som en påse skit vissa dagar :P
    Grattis till bebben!
  • Minnie7
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-12-02 16:18:20 följande:
    Får fan ångest för att lämna honom där. Är en till som skolas in som är helt galen.bara slåt och knuffar och klöser alla. Milton är livrädd för honom. Fröknarna hinner inte md.
    Trist Felicias inskolning gick jättebra. Visst grät hon en stund, men helt normalt. Nu älskar hon sitt "dadis" och visar fröknarna öppna famnen.

Vi har inte börjat med pottan ännu. Hon sätter sig gärna där när jag går på toaletten, men om jag tar av henne byxorna är hon uppe illa kvickt. Vet inte riktigt vad hon ska göra där... Men, det kommer.
  • Minnie7

Jag tar tag i pottträningen när de säger på dagis att hon är intresserad. De ser ju sånt jättebra!

• Minnie7

Felicia började prata mer när hon började på dagis. Hon kan inte prata rent, och har svårt med vissa bokstäver; typ b. f. j- de mjuka konsonanterna. Högst två ord på raken, "titta där".

Svar på tråden Vi som hade BF feb-09 del 5