Inlägg från: Minnie7 |Visa alla inlägg
  • Minnie7

Vi som hade BF feb-09 del 5

Grattis happy. Måste bli januari då väl?? Spännande och lycka till på kryssningen.

• Minnie7

Mmmiikaela: Hur blir det förresten? Blir det snitt eller vaginal förlossning?? (för visst sprack du en del första ggn och har fortfarande lite bekymmer??)

• Minnie7

Vad skönt! Snitt var, ur min synvinkel, helt klart bättre. Lycka till och hoppas du får samma positiva upplevelse av snitt som jag fick.

• Minnie7

Det kommer gå kanon! Jag hade ont i ca 2 veckor när jag tog mig ur och i sängen men däremellan helt smärtfri. Var uppe på benen efter två timmar och duschade samma kväll. Värst var smärtan dag 2 tycker jag, men det är ju så olika. Det bästa är ju att du slipper gå över tiden, är pigg och utvilad när barnet föds samt att ditt underliv är som tidigare ( förrutom det medicinska för bebisen då).

• Minnie7

Nej, den smärtan var nog värre. Jag tyckte det var värre med smärtan efter vaginal förlossning, fortfarande ont och sonen är nästan 6 veckor. Men värst tycker jag ändå det är att man är så annorlunda där nere. Inte kul alls...

• Minnie7

Nja, mitt underliv blir nog aldrig mer detsamma men det är en annan historia...
    Skönt att ni inte fått några bestående "men" efter förlossningen men tyvärr är det många som får det

Svar på tråden Vi som hade BF feb-09 del 5