Inlägg från: mrsSoffi |Visa alla inlägg
  • mrsSoffi

Vi som hade BF feb-09 del 5

Itzumo skrev 2010-07-04 01:00:55 följande:
    Oj nu var det länge sen jag var här igen.. Det är helt å hållet för fullt upp för mig här hemma... Ella vill ju bara ha den största delen av min uppmärksamhet så man hinner inte med så mycket mer än det...

Grattis Carizma till dottern.... Alltid roligt med fler barn eller vad tycker ni?
    Nämen ser man på...grattis grattis till knodden Mår du bra än så länge?
    Har precis gått över halvvägs-strecket här...känns skönt att bara ha nedförsbacken kvar. Nu har buffarna börjat komma där inne också...såååå mysigt!!
  • mrsSoffi
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-07-04 22:29:26 följande:
    När har du BF?
    19 november
  • mrsSoffi

Kollade tillbaka i tråden nu å det verkar som att Michia har avreggat sig från familjeliv. Hennes alias är iaf numera svart.

• mrsSoffi
    Ankan1982 skrev 2010-07-17 17:19:11 följande:
    tycker det är dags att hon slutar med det
    Funkar det inte ens att "lura" henne genom att ha er mat i en tom burkmat...?
  • mrsSoffi
    mills skrev 2010-07-22 19:45:48 följande:
    Snälla säg att det inte bara är Lex som får utbrott när han inte får som han vill  Igår blev han jättearg när han inte fick plocka vinbären och kasta runt dem så när jag sa ifrån och höll fast honom i handen så han inte skulle gå dit kastade han sig på marken och skrek. Och idag var vi till Barnens Hus och köpte en mugg och utanför har de en sån där bil man kan lägga 5 kronor i som han ville sitta i en stund (utan 5 krona för det fattar han ju inte än) När jag tog ur honom skrek han och sprattlade så hela butiken vände sig om. Jag tycker det är jättejobbigt för jag vet inte hur jag ska bemöta det där beteende  
    haha,....oooooh neeeej, du är INTE ensam Riktig järnvilja har min lille son. Men som Loppan säger, om man avleder med nåt annat så brukar det gå över rätt så snabbt.
  • mrsSoffi
    Catasita81 skrev 2010-07-22 21:49:15 följande:
    Oscar blir också tvärförbannad! Igår när han inte fick springa ut på vägen och leka bland de körande bilarna (visst är jag elak?Tungan ute) då BET han mig så jag har ett blåmärke som en enkrona idag.. GråterSkäms

Fast han vet att han inte får. Trodde faktiskt han hade lagt ner det. Jag blev jätteledsen.
    Filip hade också en riktig bitperiod för ett tag sen. Som tur är har det lugnat ner sig och kommer bara nån gång då och då nu då han är riktigt arg
  • mrsSoffi
    aihpoz skrev 2010-09-06 20:36:34 följande:
    Haha jag måste kommentera mitt eget inlägg..Skrev fel gällande hans längd,det ska stå 82,6cm. Förstår inte varför jag snöat in på just 88..sorry..
    Filip var 83,5 lång på 18 månaders kontrollen, och vägde 11,5 kg
  • mrsSoffi
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-09-26 13:22:21 följande:
    hejhej!
    Även trollboll väntar liten i mars men hon har inte varit här på jätte länge men vet via FB. Blå kanin såg jag hade bebis igen,en till pojke tror jag dom fick.

Japp, Blå kanin fick en till pojke i juni, som heter Bob.

Minnie7 skrev 2010-09-26 08:46:54 följande:
    Hejsan!
    Gammal rutinerad räv tillbaka en sväng. Hette förrut Michia, men har bytt alias.
    Har inte läst igenom tråden men har sett att det har diskuterats overaller.
    Köpte en i storlek 86 i Ullared som jag tror kommer vara för liten hela vintern Därför har jag beställt en från HM i storlek 92, vilket vad jag förstår är stora i storlek. Blir väl alldeles för stor då Arg.... inte lätt det här....

Får också passa på att gratulera en del som väntar tillökning. Vet inte hur många jag missat, men såg att prins06 och Itzumo väntar. Vi ska också ha en liten till- med BF 23/3. Kul, kul. Ska försöka njuta riktigt sedan när bebisen börjar spark då detta garanterat blir den sista. Både jag och sambon är nöjda med två.

Ha en trevlig söndag!

Sedan har vi ju Carizma som redan fått sin lilla söta Mira i juni och en till tjej som jag inte minns vad hon heter som fick i april iaf. Och sedan har jag 54 dagar kvar innan min bebis kommer ut

Grattis till bebisen i magen!

• mrsSoffi
    Minnie7 skrev 2010-09-26 19:01:53 följande:

Åh har Blåkanin fått ett barn till! Jag har tänkt på henne eftersom hennes förlossning var så traumatisk. Hoppas det gick bättre den här gången...

Härligt mrs Soffi- snart är du i mål! Vad har du beställt den här gången?! *ler*

Jo jag tror det gick rätt bra denna gång. Nån eller några veckor för tidigt födde hon också

Känns mycket bra att snart vara i mål...men lite skrämmande också att snart ha två barn.. Har inte kollat kön denna gång, så vi vet inte. Håller så klart en extra tumme för en tjej, fast jag känner på mig det blir en kille till.

• mrsSoffi
    Jessys skrev 2010-10-09 16:21:26 följande:
    hejsan.. är någon kvar i tråden??

Jag kan meddela att vi oxå skall ha en till. i maj skall de lille komma till världen
    Grattis!!

Här ynglar vi av oss värre..
Svar på tråden Vi som hade BF feb-09 del 5