Malo skrev 2010-05-20 19:11:17 följande:
Åhh vad jag har krånglat idag. Lade undan turkosa short igår för att det var dåligt med storlekar i butiken för att åka till ett annat lindex idag. Där hade de en del annat som jag ville ha och tog därför två par shorts i en annan färg bara för att få allt på ett köp. Åkte sen tillbaka till den andra butiken för att byta shortsen och när jag står där i kön och läser på kvittot så inser jag att det kommit med ett extra plagg för 49.50 kr. Jaha... bestämde mig för att åka tillbaka till den första butiken. Bara för att komma dit och se alla stå utanför butiken eftersom brandlarmet gått... Hade inte tid att vänta så det var bara att åka hem igen. Undrar om man kan få tillbaka pengarna för ett plagg som man inte köpt? Tror de på en om det är någon annan i kassan? Det handlar ju inte om så mycket pengar, men det var ju hela vitsen med att handla på Lindex och med rabattkupong. Man vill komma undan billigt :D
Jobbigt, men nog måste de kunna se hur många de har kvar och hur många de har sålt. Vid en inventering kan ju det inte stämma, så de borde ju kunna inventera det plagget och se diffen om de inte bara tror på dig! :)