Inlägg från: winters |Visa alla inlägg
  • winters

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

jordnöten skrev 2010-03-24 21:47:36 följande:
    Någon som vet hur länge erbjudandet om 10% gäller på Lindex Shop på nätet??
    Tror att det stod till 30/4.
    Oscar 091001
  • winters
    maggan75 skrev 2010-03-25 18:58:00 följande:
    Får inga mail om paketet är på väg  men kollar jag orderstatus stå står det fraktas till butik , har mailat dem men inte fått svar än hoppas jag får svar i morgon  och att paktet kommer fram i morgon  annars vill jag ha kompensation för att ha väntat  så länge  om de strulat till det   HahaFunderar på om butiken kan ha missat att scanna in det när de får paketen så det inte blivit  registrerat att det kommit fram ....
    Det kommer mail först när butiken scannat in det, innan det en orderbekräftelse, men inget mail om att det är på väg. Vet du hur länge det har stått Fraktas till butik, för det borde ju bara ta ett par dagar?
    Nån gång har jag frågat eftersom jag ändå var i butiken och visste att det var på väg till butiken, då hade de inte hunnit scanna in dem ännu, men fixade det på plats.
    Hoppas att det kommer i morgon!
    Oscar 091001
  • winters
    anette 81 skrev 2010-03-29 08:01:06 följande:
    har inget klubbkort
    Då är det därför, rabatterna är bara till för Club-medlemmar. Skaffa dig ett sådant medlemskap så är det bara att shoppa loss sedan! :)
    Oscar 091001
  • winters
    anette 81 skrev 2010-03-30 15:45:10 följande:
    Ansökte om lindex kort idag. När kan jag börja använda rabattkoderna på nätet?
    Tror du får vänta till du får hem kortet så att du kan knappa in siffrorna på din profil. Sedan ska det bara vara att shoppa! :)
    Oscar 091001
  • winters

har fyndat en del på lindex till halva reapriset, blev bl a ett par överdragsbyxor från i vår för 45 kr! :) och på webbshoppen var det ju extra 10 % så det var ju nästan gratis! :) fanns lite nya grejer på rean när jag skulle beställa i dag, så de slank med i beställningen.

Oscar 091001
  • winters
    Evve81 skrev 2010-04-17 18:14:40 följande:
    På vårt lindex var det inte halva reapriset
    Tror bara att det var i veckan för det är inte på webbshoppen längre heller.
    Oscar 091001
  • winters
    Buttelina skrev 2010-04-18 09:21:39 följande:
    nepp sånt är ju nytt så det reas inte. gammalt o långärmat är typ det som reas. fleecefodrat är ju också sånt som inte tillhör säsongen riktigt. jag köpte en fleecefodrad gummijacka på halva rean.. ordpris 349 och jag betalade 99
    jag köpte de nya överdragsbyxorna för halva reapriset, 45 kr blev det, nöjd! :)
    Oscar 091001
  • winters
    AochJsMamma skrev 2010-04-18 16:12:35 följande:
    va?? De är ju inte ens med på rean här! Lyllo dig
    näe, jag såg de inte heller på den ordinarie rean, men Kållered är en bra butik, där går det ofta att fynda! :)
    Oscar 091001
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11