• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Joggy

Anette81, har för mig att du letade efter skaljacka och inte var nöjd med Kaxs, Fix etc. Didriksons nya kollektion finns nu presenterad på hemsidan såg jag. På den här webshoppen http://ministyle.jetshop.se kan man förbeställa till rabatterat pris. Gillade den vita "pippi" inspirerade jackan och även den billigare softshellen. Tyvärr helt opraktisk dock. Men den rosa och gröna skaljackan var också fina. Fast man vet ju inte hur färgerna är IRL.

• anette 81
    Joggy skrev 2012-02-12 20:47:01 följande:
    Anette81, har för mig att du letade efter skaljacka och inte var nöjd med Kaxs, Fix etc. Didriksons nya kollektion finns nu presenterad på hemsidan såg jag. På den här webshoppen ministyle.jetshop.se kan man förbeställa till rabatterat pris. Gillade den vita "pippi" inspirerade jackan och även den billigare softshellen. Tyvärr helt opraktisk dock. Men den rosa och gröna skaljackan var också fina. Fast man vet ju inte hur färgerna är IRL.

Tack ska kika där
  • jannah

Är det nån som har fått sms:et med 25% på en modevara? Jag har inte fått det, trots att jag handlar mycket på Lindex... Rynkar på näsan Skulle vara jättesnällt om nån kunde tänka sig att vidarebefordra sms:et till mig! Inboxa mig isåfall... Glad

¤ Othilia 080524 ¤ Astrid 110121 ¤
  • lottizm

brukar det komma kupong från Kappahl varje månad? ungefär vilket datum isåfall? behöver köpa skaljackor

• pp08
    lottizm skrev 2012-02-14 14:36:57 följande:
    brukar det komma kupong från Kappahl varje månad? ungefär vilket datum isåfall? behöver köpa skaljackor
    Hade kuponger som gick ut igår. Så snart kanske........
    ♀ 090619
  • molnen
    Fick Kappahlbladet idag med 20 % kupong på herr/dam/barn plagg :)
  • sarsparis
    kom idag:)
    jannah skrev 2012-02-12 22:57:34 följande:
    Är det nån som har fått sms:et med 25% på en modevara? Jag har inte fått det, trots att jag handlar mycket på Lindex... Rynkar på näsan Skulle vara jättesnällt om nån kunde tänka sig att vidarebefordra sms:et till mig! Inboxa mig isåfall... Glad
    Jag har heller inte fått:( blir så less på Lindex, sen de tog bort att de skickade hem kuponger får jag nästan aldrig trots att jag handlar minst 22gr/mån. har ringt kundtjänst som lagt in att jag vill ha erbjudanden på sms, men inte får jag nåt.....
  • lottizm

Finns det internetkod på kappahlkupongerna? Måste man visa kort för att använda dom?

• sarsparis
    lottizm skrev 2012-02-14 19:55:22 följande:
    Finns det internetkod på kappahlkupongerna? Måste man visa kort för att använda dom?
    tror man måste visa kort, det har jag alltid fått göra iallfall.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11