• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • sarsparis

Usch, jag tycker både Fix och kapphals skaljackor är fula, men vill så gärna ha en röd eller rosa jacka till dottern. Kommer inte didriksson ut med nån fin jacka får jag nog köpa Fix ändå bara för prisets skull. Eller nån annan som vet nån bra skaljacka som inte är hutlöst dyr, max 500:-

• ami

Ang Linder vinteroverall, grön fanns också röd, men vet inte om de har olika modeller. Inte fix. Hängde upp tre nyinköpta overaller efter femåringar som varit ute i snön och lekt. Molo, isbjörn och Lindex. Lindex overallen vägde BLY mot de andra två. Och var rejält blöt, dock inte igenom. Den hade verkligen sugt åt sig vatten. Vi hade runt nollan vid tillfället..

• li123
    sarsparis skrev 2012-02-05 19:23:59 följande:
    Usch, jag tycker både Fix och kapphals skaljackor är fula, men vill så gärna ha en röd eller rosa jacka till dottern. Kommer inte didriksson ut med nån fin jacka får jag nog köpa Fix ändå bara för prisets skull. Eller nån annan som vet nån bra skaljacka som inte är hutlöst dyr, max 500:-
    Åhlens kanske?
  • Joggy

Fått hem Lindex "stjärnjeans" nu som diskuterades tidigare i tråden. Riktigt snygga och mjuka och sköna! Kan tänka mig att de kanske inte är riktigt lika slitstarka som Nova Star jeans, t.ex. modell orginal AW11, eller säkert någon annan modell som Lindex har. Men istället är de lite mjukare. Dottern blev mycket förtjust. Stl 104 är ca 39 cm i innerbenslängd.

• anette 81
    Joggy skrev 2012-02-08 10:44:59 följande:
    Fått hem Lindex "stjärnjeans" nu som diskuterades tidigare i tråden. Riktigt snygga och mjuka och sköna! Kan tänka mig att de kanske inte är riktigt lika slitstarka som Nova Star jeans, t.ex. modell orginal AW11, eller säkert någon annan modell som Lindex har. Men istället är de lite mjukare. Dottern blev mycket förtjust. Stl 104 är ca 39 cm i innerbenslängd.
    Låter bra att dom är mjuka, tycker dom är snygga men gillar inte knapp i midjan
  • winters
    Joggy skrev 2012-02-08 10:44:59 följande:
    kul, ska oxå hämta hem mitt paket med dem snart!
    Oscar 091001
  • Loppan boppan

Kaxs skaljACKa va verkligen snygg Är dom små i stl tro?

Om du ser någon utan ett leende, ge personen ditt
  • anette 81
    Loppan boppan skrev 2012-02-08 16:03:09 följande:
    Kaxs skaljACKa va verkligen snygg Är dom små i stl tro?
    sett den i verkligheten?
  • substitutet

Kaxs skaljacka drar åt det lilla hållet ja! Fick ta 116 till sonen som är ca 104 lång och 19 kg tung

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11