• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Ruso
    Rocktroll skrev 2010-04-21 13:57:15 följande:
    Jag har frågat kappahl nu varför jag aldrig får utskick i posten och denna månaden har jag inte fått någon barnrabatt alls...deras svar var att utskicken är slumpmässiga och det är därför vissa inte får alls medan andra får tex 3 st på eb gång :O helt sjukt i mitt tycke! ville ju rabattshoppa.
    Då har de börjat köra lite ala Lindex.... förrut har man ju alltid fått från Kappahl.
    Tycker rent av det är urselt...

själv har jag dock fått både i påse och säck, 25% på ett helt köpt samt massor utav 25% kuponger.... helt extremt denna månad.
  • Rocktroll
    Line80 skrev 2010-04-21 14:01:19 följande:
    vet inte om jag ska tro på den.. jag får ju kuponger jämt och hur ofta som helst.. menar dom att det är en slump??för du har väl fått rabatter innan från dom?
    ja enligt hon jag prata med slumpar dom ut rabatterna :O innan har jag fått sms och mail rabatter men inte ens det den här månaden och enligt kundtjänst hade dom mina uppgifter så borde ha fått något...men icke.
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::.
  • lilyanna
    Rocktroll skrev 2010-04-21 15:47:57 följande:
    ja enligt hon jag prata med slumpar dom ut rabatterna :O innan har jag fått sms och mail rabatter men inte ens det den här månaden och enligt kundtjänst hade dom mina uppgifter så borde ha fått något...men icke.
    Samma som för mig då, min mamma har fått kupong på posten till medlemsdagarna och hon är inte med i coop, men det kunde hon på kappahl inte förklara
    Oliver 070327, Alvin 090804
  • passau
    lilyanna skrev 2010-04-21 16:02:29 följande:
    Samma som för mig då, min mamma har fått kupong på posten till medlemsdagarna och hon är inte med i coop, men det kunde hon på kappahl inte förklara
    inte jag heller när e den? får väl köra en fuling att man glömt?
  • lilyanna

23-24/4, så nu i helgen

Oliver 070327, Alvin 090804
  • etindris

winters: den är jättefin köpte den och byxorna åt min son häromdagen

jannah: jag tycker turkost är båden en pojkfärg och flickfärg. Funderar på att köpa den till lillasyster också. Turkost och rosa passar så bra ihop{#lang_emotions_smile}

• Skytten75

Trist jag har inte hittat nåt på rean på Lindex. {#lang_emotions_frown}

Kappahl rabattkuponger får jag hela tiden känns det per brev och sms. Och även via medmera och IKEAs medlemstidningar.

Isabelle 060821 och Nellie 080722
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11