• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Buttelina
    Pigelinen skrev 2010-04-19 08:27:35 följande:
    suck... köpte jeggins på Hm i fredags i storlek 98. I vanliga fall har miin dotter 92 på leggings men nu de sista har jag köpt 98 eftersom de går att vika upp. Men jegginsen var SUPERSTORA.. och jag tog ju för givet att de passade så jag ryckte lapparna och längden är inga problem men midjan... jisses... midjan kommer kanske passa om tre år, superstora, har aldrig varit med om leggins där de åker ner i midjan... funderar på om man kan sätta in extra resår. Tror faktiskt inte att 92 var så stor skillnad i midjan. jobbigt!!!
    hms leggings har grymt stor midja kan inte ha dom till min dotter heller
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • 2 små prinsessor
    Buttelina skrev 2010-04-19 15:13:43 följande:
    hms leggings har grymt stor midja kan inte ha dom till min dotter heller
    Håller med! Min dotter kan bara ha trekvartslånga, för då kan jag köpa storlek 104 (hon har 116 egentligen)
  • iAnnaMaria
    winters skrev 2010-04-19 08:16:54 följande:
    näe, jag såg de inte heller på den ordinarie rean, men Kållered är en bra butik, där går det ofta att fynda! :)
    Ja jag håller med :) Kållered är bäst :P
  • Rocktroll

Har inte kappahl någon rabattkupong som gäller barn? eller har dom haft nyligen? har kärat ner mig i ett par jeans dottern bara måste ha {#lang_emotions_laughing} och när det gäller kapphl som har rabatter hela tiden känner jag mig för snål för att köpa till fullpris {#lang_emotions_tongue_out}

.:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::.
  • snoozen
    Tullemi skrev 2010-04-19 14:44:05 följande:
    Ni pratade ju lite om Crocs för någon dag sen......vet ni om ett par sådana här går att köpa i Sverige, eller är det bara den vanliga modellen som finns?shop.nordstrom.com/S/3065374?tuid=000006cb-00...
    Såg dem själv på Stadium i helgen, men där fanns bara blåa och röda:
    http://www.stadium.se/mode/juniorskor/sandaler/109428/crocs-crocband-jr

Annars finns de bla på:
    http://www.nicework.nu/crocs-crocband-snygga-sneakers-i-retrodesign.html
  • AochJsMamma
    Rocktroll skrev 2010-04-19 16:05:57 följande:
    Har inte kappahl någon rabattkupong som gäller barn? eller har dom haft nyligen? har kärat ner mig i ett par jeans dottern bara måste ha  och när det gäller kapphl som har rabatter hela tiden känner jag mig för snål för att köpa till fullpris
    kom med posten idag
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Rocktroll
    AochJsMamma skrev 2010-04-19 16:38:49 följande:
    kom med posten idag
    {#lang_emotions_laughing} borde jag få om några dagar iom att vi ligger lite efter er i gbg här i borås {#lang_emotions_tongue_out} hur många procent va det?
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::.
  • Tullemi
    Rocktroll skrev 2010-04-19 16:46:12 följande:
     borde jag få om några dagar iom att vi ligger lite efter er i gbg här i borås  hur många procent va det?
    25% på valfritt plagg (2 sådana kuponger) . Och jag som handlade jeans till dottern på KappAhl i lördags....typiskt då.
    Milea 080217 Lucas 100202
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11