• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • sarsparis

Vad förvånad jag blev när jag klev in på kapphal idag, vilka snygga kläder de har för killar, tjejer kollade jag inte. har aldrig gillat deras kläder, men nu hade jag kunnat köpa halva avdelningen i storl 98 :) Ska hem och rota upp rabattkupongen som jag tror damp ned för ett tag sen. Är det nån som vet hur kvaliten är på deras kläder?

• Rocktroll

Vid eftertanke har jag nog inte fått kuponger från kappahl på en evighet utan endast sms någon gång. Min man är dessutom klubbmedlem också och samma sak för honom. Ska ringa och klaga imorgon jag vill ju shoppa {#lang_emotions_sealed}

.:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::.
  • jannah
    ängeln83 skrev 2010-04-20 14:45:21 följande:
    Nu finns bilder i BT på sonen i jeansen från Kappahl
    Dom är så fina! Passade bra ihop med t-shirten... :)

Min dotter har också såna, och hade dom på sig idag. Lite stora fortfarande, men snart sitter dom perfekt! :)
    ¤ Othilia 080524 ¤
  • Rocktroll

Jag har frågat kappahl nu varför jag aldrig får utskick i posten och denna månaden har jag inte fått någon barnrabatt alls...deras svar var att utskicken är slumpmässiga och det är därför vissa inte får alls medan andra får tex 3 st på eb gång :O helt sjukt i mitt tycke! ville ju rabattshoppa.

.:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::.
  • Line80
    Rocktroll skrev 2010-04-21 13:57:15 följande:
    Jag har frågat kappahl nu varför jag aldrig får utskick i posten och denna månaden har jag inte fått någon barnrabatt alls...deras svar var att utskicken är slumpmässiga och det är därför vissa inte får alls medan andra får tex 3 st på eb gång :O helt sjukt i mitt tycke! ville ju rabattshoppa.
    vet inte om jag ska tro på den.. jag får ju kuponger jämt och hur ofta som helst.. menar dom att det är en slump??
    för du har väl fått rabatter innan från dom?
    ♥♥ Nicole 2002 & Colin 2005 ♥♥ BF aug/sept 2010 ♥♥
  • lilyanna

Men jag kan ju tycka att om man är medlem i deras klubb så ska man väl ha fått kupongen med 25% på ett helt köp som gäller under medlemsdagarna?
    Jag är ju medlem men får inte handla rabatterat under deras medlemsdagar o det tycker jag är skit

Oliver 070327, Alvin 090804
  • Tullemi
    lilyanna skrev 2010-04-21 14:44:37 följande:
    Men jag kan ju tycka att om man är medlem i deras klubb så ska man väl ha fått kupongen med 25% på ett helt köp som gäller under medlemsdagarna?Jag är ju medlem men får inte handla rabatterat under deras medlemsdagar o det tycker jag är skit
    Eh, jaaa. Självklart borde du får det!!!
    Milea 080217 Lucas 100202
  • lilyanna
    Tullemi skrev 2010-04-21 14:46:22 följande:
    Eh, jaaa. Självklart borde du får det!!!
    Pratade med kappahls kundtjänst och hon sa att alla utskick som kommer med posten slumpas ut och gäller dem som är medlemmar i coop medmera.
    Om man är medlem i Kappahl Club så kommer utskick via e-post och sms, hon visste inget om medlemsdagarna alls...så, jag som är medlem både i coop medmera och kappahl club har faktiskt inte fått något alls den här gången och får alltså ingen kupong till medlemsdagarna...lustigt klubbmedlemskap tycker jag.
    Oliver 070327, Alvin 090804
  • Tullemi

Men jag är inte medlem nånstans och har fått erbjudande hem......mysko ju.

Milea 080217 Lucas 100202
  • solkatten1975

Vilket himla konstigt system tycker jag med rabattkupongerna!Det finns ju anledningar varför man ÄR coopmedlem... bla för att få erbjudanden från Kappahl som hänger ihop med samma kort =/

Elsa06 bäbis juni-10
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11