Inlägg från: Wilmis07 |Visa alla inlägg
  • Wilmis07

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

lady in red skrev 2011-08-05 20:24:36 följande:
    Tycker Lindex överlag är små i stl på barnplagg. Har aldrig köpt deras vinterkläder dock,ska man gå upp en stl på dom tro??
    Labradorälskare- Tycker 110 blir bra till din dotter. Min dotter är 111 cm,undra om hon kan ha en 116 då el om jag får gå upp till 122,hon är ju lite rund oxåObestämd.

Dottern är väldigt varm av sig och har haft POP:S ytterkläder innan som är funktionella och andas bra. Ni som har Lindex ytterkläder till vintern,är ni nöjda med dom?

Det tror jag helt klart att hon kan,ha en stl 116 alltså.Min dotter är också lite rund av sig. Jag hade också pop förra året och var ju supernöjd med den,men blir nog till att testa FIX i år.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Wilmis07
    liber skrev 2011-08-08 21:28:12 följande:
    Tror inte den hade 10 000 vattenpelare förra året. Och inte Lindex heller, det är nog nytt både för fix och Kaxs-overallen i år. Ska bli spännade att se årets test
    Fix hade 10000 förra året.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Wilmis07
    sarsparis skrev 2011-08-08 21:30:26 följande:
    Jag är nästan helt säker på att Fix iallfall hade 10000 vattenpelare, om jag inte minns helt galet hade faktiskt Kax också det.
    Kan ha fel,men tror att kax hade 5000.
  • Wilmis07
    > 2.000 mm Alla Nej Didriksons Dry 2 material innebär en kombination av ett vattenavstötande basmaterial och en laminering eller beläggning med ett minimum på 2000 mm vattenpelare efter 3 tvättar. Materialet tillsammans med plaggets funktioner och andas egenskaper ger dig ett väldigt hållbart, vattentätt, andande och bekvämt skydd i alla väder.
    Hittade dett aom didrikssons overallerna som har 2000 i vattenpelare.
  • Wilmis07
    > 2.000 mm   Didriksons Dry 2 material innebär en kombination av ett vattenavstötande basmaterial och en laminering eller beläggning med ett minimum på 2000 mm vattenpelare efter 3 tvättar. Materialet tillsammans med plaggets funktioner och andas egenskaper ger dig ett väldigt hållbart, vattentätt, andande och bekvämt skydd i alla väder.

Hittade detta om didrikssons overallerna som har 2000 i vattenpelare. Lättare att läsa nu
  • Wilmis07

Jag tror att Vi föräldrar ska ha med ett test nästa nummer.

• Wilmis07

Då har lindex kundtjänst fel,fix ytterkläder hade 10000 förra säsongen,säsongen innan det 2009 låg det på 6000. Men som vabligt har lindexkundtjänst inte riktigt koll...

• Wilmis07
    liber skrev 2011-08-10 14:59:06 följande:
    enligt Lindex kundtjänst är det nytt för i år men om du frågar någon här inne så hävdar de att kundtjänst inte vet vad de pratar om...
    Jag är säkert på att  dom hade 10000 vattenpelare på sina ytterkläder förra vintersäsongen,är inte första gången kundtjänst har lite dålig koll
  • Wilmis07
    h80 skrev 2011-08-17 08:06:07 följande:
    nu har jag 4 mailadresser, en till kan jag skicka till
    Jag kanske   julius_sara@hotmail.com
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11