Inlägg från: Wilmis07 |Visa alla inlägg
  • Wilmis07

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

sarsparis skrev 2011-08-29 14:50:30 följande:
    Nu tror jag aldrig på dessa tester vidare mycket, pop fick dåligt förra året på slitstyrka, sonens pop overall ser fortfarande ut som ny trots att han är väldigt aktiv ute. och hur didriksson kunde få bäst med sina 2000 vattenpelare är fortfarande en gåta då jag vet flera som klagade på att de just inte höll tät.
    Tror ni kan vara lugna ni som köpt fix overaller. Var didriksson med i år? och varför testa pops skaloverall??? märkligt är ordet.....
    Jag håller med dig,man ska nog inte helt lita på sådana tester.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Wilmis07

Knep ett par fix vantar för 84 kr förra veckan,verkar rätt smidiga. Någon som har erfarenhet av dom? Har ett par hestra också och dom är ju tjockare.

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Wilmis07
    Finesse skrev 2011-09-03 21:49:10 följande:
    För oss har dom funkat.. dottern hade dom i två år.. men nu är dom bortkastade eftersom dom gick sönder då.. hon har aldrig varit kall om händerna trots vi bor i norrland.. 
    Låter bra Tyckte att dom kändes smidiga på hennes händer och det är jätteviktigt.
  • Wilmis07
    Finesse skrev 2011-09-03 22:59:19 följande:
    Jag kommer iaf att köpa ett par i år till henne.
    Ja det blir kanske ett extra par till här hemma också. Helt ok pris.
  • Wilmis07
    Thegran skrev 2011-09-10 15:39:17 följande:
    efterlyser en velourdress/overall från lindex, med stjärna på ena bröstet. har bara sett bruna, men kan ha funnits fler färger med.
    såldes för ganska många år sen misstänker jag.

någon som har någon på lager? :)
    Jag tror bara den overallen kom i brunt,hade den till min dotter och älskade den
  • Wilmis07

Ja en brun,men kan ju ha fel att den kom endast i brunt,är ju ett tag sen kom ju -08.

• Wilmis07

Är det denna?
  • Wilmis07
    Lantani skrev 2011-09-21 08:52:20 följande:
    Någon som har fix skalkläder? Är ni nöjda med dom?
    Hur är det med dragkedjorna, är de vattentäta?
    Jag har bara jackan och är nöjd med den,har aldrig testat dragkedjan men tror inte den är vattentät. Fix skalbyxor har väl ingen dragkedja som polarns har? Eller har kanske helt fel för mig.
  • Wilmis07

Fix skalbyxor hade visst dragkedja,mindes helt fel

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11