Inlägg från: Wilmis07 |Visa alla inlägg
  • Wilmis07

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Glittrax skrev 2010-03-15 14:24:44 följande:
    ja då förstår jag att du tycker det är märkligt att gå ner i storlek, undra om fixbyxorna är lika stora?ja när brukar det komma nån rabatt? nu är det bara 10% på webben... inte mycket alls!
    Det brukar komma någon rabatt runt mitten av månaden.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Wilmis07

Ni som har barn som är runt 90 cm långa vilken storlek har ni fix skaljacka? Om det dyker upp någon bra rabattkupong så blir det nog en sådan att varva pop skaljackan med.

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Wilmis07

Tack för storlekshjälpen på fixjackan

• Wilmis07
    Buttelina skrev 2010-04-26 19:48:18 följande:
    det rosa settet kommer krympa. det är ju som en klänning.. det gröna setet sitter prefekt enligt mig, som en tröja inte som en tunika. tunikan var exakt lika stor som en fixtröja strl 116. på en liten tös som har 86/92 kommer 86an passa perfekt som långa leggings och klännig/tunika
    Hur lång är din tjej?
  • Wilmis07

Någon som vet när det brukar komma in velourbyxor i höstfärger?

• Wilmis07
    sarsparis skrev 2010-06-14 20:48:17 följande:
    Förra året köpte vi det i augusti, kanske kom de in tidigare. Först ska det väl reas lite så kommer väl höstkläderna sen.
    Ok,kommer inte alls ihåg nämligen
  • Wilmis07
    Buttelina skrev 2010-07-09 00:31:45 följande:
    jag skiter i rean jag vill ha kuuuuponger så jag kan shoppat nytt
    Ja finns mycket fint nu
  • Wilmis07
    Snorky skrev 2010-07-09 14:32:47 följande:
    de hängde nog på flick, men jag tycker de är väldigt unisex och inte sådär fisturkosa som sist.
    Det är samma som velourjackorna i webshoppen antar jag, eftersom jag såg velourjackan också... MEN de är inte sådär mörka IRL som det ser ut i webshoppen... utan helt enkelt TURKOSA (inte petrolblåa)!!! Precis den färgen jag velat ha hela tiden! (nån nyans mörkare än Me&I´s, men ytterst lite)
    Vad glad jag blir,nu hoppas jag bara att dom kommer i webshoppen snart också.
  • Wilmis07

Någon som kommer ihåg vad Fix vinterjackaoch termorbyxor kostade förra året?

• Wilmis07
    AochJsMamma skrev 2010-07-30 22:10:34 följande:
    var det inte 599 för jackan resp 399 för byxorna? eller 499 för byxorna?
    Tack. Någon som hade det och kan äga om det var bra?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11