Inlägg från: Wilmis07 |Visa alla inlägg
  • Wilmis07

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Ja för oss räckte det,med det  var ju iof riktig vinter här i vintras dvs inte så mycket slask, Men hon var inte blöt en enda gång iaf,även efter många timmar ute. Det finns en modell av name it som bara har 1300 i vattenpelar också.

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Wilmis07
    Virrpirr skrev 2010-08-30 21:25:29 följande:
    Den där lurar jag på. Kände på den  i butik och den kändes verkligen smidig. Mjuk och skön.
    Enkel och stilren också..
    Just den är juinte vattentät dock. Synd,för är en sådan overall ja vill ha stilmässigt.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Wilmis07
    star67 skrev 2010-09-03 11:20:27 följande:
    jag skickade ett mail till lindex om overall passforms felGlad eftersom jag tycker faktiskt synd att de är så.

fick svår:-

Vi är glada över att höra vad våra kunder tycker, det betyder mycket för oss i vår framtida utveckling. Lindex jobbar framåt hela tiden med att tillgodose kunders önskemål. Jag kommer även att skicka ditt mail vidare till inköp/barn så att det kan ta del av era åsikter.

Tack för att du tog dig tid att skriva till oss om vad du tycker. Vi hoppas du kommer att fortsätta att handla hos oss på Lindex!

Med vänlig hälsning

Jag påpekade det idag också när jag lämnade tillbaka dotterns overall,men damen i kassan blev skitsur när jag sa det,man kúnde nästan tro att det var hon själv som hade ritat overallen   Det hade hon minsann aldrig hört och för den delen så ser inte alla barn likadana ut,punkt slut.
  • Wilmis07

Här hemma blir det nog en po.p i år,med rabattkupong blir den lite billigar iaf... Så synd på FIX overallen,den verkade ok annars och billig var den också.

• Wilmis07
    Enensammamma skrev 2010-09-03 15:38:56 följande:
    Dom som ritar kläderna har GATANTERAT inga egna barn eller så är dóm karlar (såklart) eller både och..
    Troligtvis är det så
  • Wilmis07

Dotterns fix overall fick åka tillbaka i helgen. Beställde sen en didiriksons men den var så smal i passformen så den blev det med retur på. Nu har jag bestämt mig för en pop overall,den känns bra. Man kan ju nästan tro att jag är lite petig när det gäller overall köp :-;

• Wilmis07
    anette 81 skrev 2010-09-18 11:57:15 följande:
    här provar vi name it s overall i år
    Jag var supernöjd med dotterns name it overall "storm" förra året.
  • Wilmis07
    MTG skrev 2010-09-27 21:21:29 följande:
    tyckte de var jättefina och 300 känns riktigt bra =) är bar alite osäker om det är höstskor eller om de tål lite vinterkyla oxå? fyndade ett par goretex superfit för halva priset i helgen, bara för att de var sista paret de hade kvar, så har verkligen haft tur med skorna =)
    Jag tycker inte att det är en vintersko,men till hösten är den toppen!
  • Wilmis07

Jag hade en didriksons overall hemma på provningen,där stod det stt den har 2000 i vattenpelare efter 3(?) tvättar,alltså har den högre från början. Sen gillade jag inta passformen,men där är ju alla barn olika

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11