• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Rocktroll
    h80 skrev 2010-05-07 19:01:56 följande:
    Jag köpte Bamsetunikan med leggings till min tjej idag. Var osäker på storleken så jag tog både 80 o 86. På tunikan skiljer det 1 cm på längden, men på leggingsen skiljer det 6cm, är inte det konstig.
    Oj! tänkte köpa det setet till min tjej idag men då satsar jag nog på en 74 t.om :)
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::.
  • Buttelina
    charmmiss skrev 2010-05-07 21:57:17 följande:
    ja precis.oj är det strl 86 din tjej har? haha då lär den ju knappast passa min lilla, kanske blir bra till 3,5 åringen, hon ville ju ha en likadan när hon såg den hur gammal o lång är din tjej?Min stora tjej är ca 95cm och 13kg
    jaa det är 86 hon har hon är 104-106cm lång
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • himla

En fråga !!

Lindex FIX skaljackan som liknar POP:s i årets modell, någon som har den och haft problem med dragkedjan ... båda kidsen har fått såna nu och ena har krånglat lite när jag dragit ihop den ... men idag så kajka killens dragkedja ur helt så han fick dra av sig den som en tröja ... trött ... frågan är ju om man ska byta den om nu stl finns kvar eller om man ska satsa på en pop igen ....

Tacksam för svar å tack på förhand

♥Pontus 040812 v.35+4♥Sanna 061002 v.40+2♥Tim 100301 v.37+4♥
  • Fredriks Mamma

Hej... flikar in här.

Nån som vet om nån rabatt i lindex online som gäller nu??

• Tvillingmamma2007
    himla skrev 2010-05-08 16:23:11 följande:
    En fråga !!Lindex FIX skaljackan som liknar POP:s i årets modell, någon som har den och haft problem med dragkedjan ... båda kidsen har fått såna nu och ena har krånglat lite när jag dragit ihop den ... men idag så kajka killens dragkedja ur helt så han fick dra av sig den som en tröja ... trött ... frågan är ju om man ska byta den om nu stl finns kvar eller om man ska satsa på en pop igen .... Tacksam för svar å tack på förhand
    Hej Himla!
    Jag fick reklamera en ifjol samma tidpunkt som nu ungefär pga dragkejan och då var jag tvungen att ta pengarna då ingen jacka oavsett färg fanns att uppbringa i hela uppsala. Köpte en pop istället.
  • mortillsju
    himla skrev 2010-05-08 16:23:11 följande:
    En fråga !! Lindex FIX skaljackan som liknar POP:s i årets modell, någon som har den och haft problem med dragkedjan ... båda kidsen har fått såna nu och ena har krånglat lite när jag dragit ihop den ... men idag så kajka killens dragkedja ur helt så han fick dra av sig den som en tröja ... trött ... frågan är ju om man ska byta den om nu stl finns kvar eller om man ska satsa på en pop igen .... Tacksam för svar å tack på förhand
    FIX har skrädragkedjor....tyvärr.....jag skulle absolut reklamerat. Tycker absolut FIX borde satsa på märkesdragkedjor *obegripligt*
  • majsan74

Himla: Dotterns jacka som vi köpte i slutet av mars är dragkedjan redan trasig på. När jag var tillbaka till affären jag köpt den på så skulle jag själv få leta upp en skräddare och sen lämna in kvittot på Lindex. Det tycker jag är lite dålig service!

• Ruso
    charmmiss skrev 2010-05-07 20:07:17 följande:
    jag köpte oxå den till min lilla tjej idag, hon är 1,5 år undrar om den blir för liten i st 86la även undan den gröna katten jansson tunikan med leggings till min 3.5 åring, hon har 98/104 i vanliga fall, la undan 104 kanske borde ta 110 då?
    De är inte små tycker jag... köpte 110 till min dotter som är 102-3 lång, och 3/4 tajtsen blev nästan hellånga....
  • mortillsju
    majsan74 skrev 2010-05-08 18:08:20 följande:
    Himla: Dotterns jacka som vi köpte i slutet av mars är dragkedjan redan trasig på. När jag var tillbaka till affären jag köpt den på så skulle jag själv få leta upp en skräddare och sen lämna in kvittot på Lindex. Det tycker jag är lite dålig service!
    Skitkasst! Bara lämna tillbaka säger jag.
  • Rocktroll
    Ruso skrev 2010-05-08 18:21:03 följande:
    De är inte små tycker jag... köpte 110 till min dotter som är 102-3 lång, och 3/4 tajtsen blev nästan hellånga....
    Absolut inte små. Köpte 74 till min tjej idag som annars har 80/86 och tightsen blev hellånga men satt annars bra, likaså tunikan.
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11