• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Ruso
    Rocktroll skrev 2010-05-08 18:25:44 följande:
    Absolut inte små. Köpte 74 till min tjej idag som annars har 80/86 och tightsen blev hellånga men satt annars bra, likaså tunikan.
    Fast det är väl hellånga tajts till de små?
    Men långa ändå såklart, när man kan gå ner i storlek... men så har Bamse varit inna också tycker jag.

Så snygga Bamse kläder till de små, synd man inte har bebisar längre... och en massa fina bodys såg jag också!
  • Rocktroll
    Ruso skrev 2010-05-08 18:35:25 följande:
    Fast det är väl hellånga tajts till de små?Men långa ändå såklart, när man kan gå ner i storlek... men så har Bamse varit inna också tycker jag.Så snygga Bamse kläder till de små, synd man inte har bebisar längre... och en massa fina bodys såg jag också!
    Jaha jag trodde det var trekvarts till dom små med {#lang_emotions_tongue_out} men setet i sig är stort i storleken iaf.
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::.
  • Tvillingmamma2007
    Ruso skrev 2010-05-08 18:35:25 följande:
    Fast det är väl hellånga tajts till de små?Men långa ändå såklart, när man kan gå ner i storlek... men så har Bamse varit inna också tycker jag.Så snygga Bamse kläder till de små, synd man inte har bebisar längre... och en massa fina bodys såg jag också!
    Well jag har en bebbe igen iaf, 8 v idag Fast det är till att shoppa killkläder denna gången med
  • sarsparis
    himla skrev 2010-05-08 16:23:11 följande:
    En fråga !!Lindex FIX skaljackan som liknar POP:s i årets modell, någon som har den och haft problem med dragkedjan ... båda kidsen har fått såna nu och ena har krånglat lite när jag dragit ihop den ... men idag så kajka killens dragkedja ur helt så han fick dra av sig den som en tröja ... trött ... frågan är ju om man ska byta den om nu stl finns kvar eller om man ska satsa på en pop igen .... Tacksam för svar å tack på förhand
    Har hört att de har problem med dragkedjor. Dock är våran hel än så länge efter 3 mån. Men självklart ska du reklamera.
  • himla

köpte jackan i mitten på mars ... så det var ju inte så länge den höll.... medans iofs Sannas jacka funkar , men har små krånglat lite ...

nåväl var till lindex igår ... och expediten skulle lämna den till skräddaren och sätta in en ny dragkedja ... så jag får hämta den i kväll... Jackan fanns inte kvar i hans stl annars hade jag fått en ny !

♥Pontus 040812 v.35+4♥Sanna 061002 v.40+2♥Tim 100301 v.37+4♥
  • Mamma och Mor

Hittills har jag haft tur med Fix jackor åt dottern. Denn förra höll (och håller än men är urvuxen) och nya jackan har hon använt nu en dryg månad och den verkar inte kärva än. Hoppas den håller, för den färgen hon har på jackan finns inte längre på "mitt" Lindex.

~Miriam 061213 och Samuel 091127~
  • Buttelina
    passau skrev 2010-05-10 14:47:36 följande:
    har varit och fyndat "nya" kläder på rea idag!
    ohh kul vad fyndadde du för fint?
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Pillis1975

smillamilla: Vart har du hittat den supersöta tröjan med bakelser?

• Pillis1975
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-05-08 21:19:44 följande:
    Well jag har en bebbe igen iaf, 8 v idag Fast det är till att shoppa killkläder denna gången med
    Grattis!!!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11