• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • maggan75
    Lycka 1 skrev 2010-05-02 20:08:03 följande:
    Så bra Då är det inte bara hos mig det är fel då.
    Nä det verkar inte så ......   tänkte passa på att beställa lite inventerade sonens garderob idag ... han behöver sommar kläder 
  • anette 81

kommer in på sidan men inte till webbshoppen

Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
  • Skytten75

Nu kommer en dum fråga: När börjar ni använda kortärmade tröjor/T-shirt på era barn? Jag tycker det är kallt fortfarande speciellt i skuggan och i vinden.
    Vårjacka har de iaf. Men det är maj månad nu så det borde väl vara ok. Vill använda lite nya kläder.

Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • Karl Fazer
    Skytten75 skrev 2010-05-03 13:01:35 följande:
    Nu kommer en dum fråga: När börjar ni använda kortärmade tröjor/T-shirt på era barn? Jag tycker det är kallt fortfarande speciellt i skuggan och i vinden. Vårjacka har de iaf. Men det är maj månad nu så det borde väl vara ok. Vill använda lite nya kläder.
    Jag har inte börjat och det komer nog dröja ett  bra tag till. Tycker överlag att man har väldigt lite användning för t-shirts. Bättre med tunn långärmad där man kan dra upp ärmarna.
  • Buttelina
    Nu kommer en dum fråga: När börjar ni använda kortärmade tröjor/T-shirt på era barn? Jag tycker det är kallt fortfarande speciellt i skuggan och i vinden. Vårjacka har de iaf. Men det är maj månad nu så det borde väl vara ok. Vill använda lite nya kläder.
    jag använder tshirt redan. har använt det under hela vintern över långärmat. sen hela sommaren använder vi det ju
    Pigelinen skrev 2010-05-02 20:48:20 följande:
    någon som vet om bamse shortsen o topen finns i butik nu och som har sett dem live?
    japp jag har sett dom live fina! förresten, menar du de på flick eller pojk?
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • h80
    vi har använt t-shirt ett tag. Inne är det ju varmt o ska vi ut är det bara att ta på en tröja under jackan
  • Pigelinen
    Buttelina skrev 2010-05-03 13:19:58 följande:
    jag använder tshirt redan. har använt det under hela vintern över långärmat. sen hela sommaren använder vi det ju japp jag har sett dom live fina! förresten, menar du de på flick eller pojk?
    Flick menar jag
  • Xgirl83
    Vi har använt det då och då ganska länge, då med långärmad tröja under. Men sen har jag börjat använda det nu utan långärmat under, de dagar då det är soligt och varmt ute. För jag tycker det kan bli så himla varmt inomhus när solen ligger på. Dottern är så varm av sig också. Men självklart anpassar jag ytterkläderna efter det också. Ofta har hon då en zip-jacka eller fleecejacka förutom vårjackan/windstoppern ute. För lite för kallt för bara kortärmat under tunn jacka har det varit än hos oss.
    Lilla S 071116 och kommande nytillskottet BF 100509
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11