• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Buttelina
    Pigelinen skrev 2010-05-03 13:39:32 följande:
    Flick menar jag
    japp dom köpte jag i helgen. jättefint
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Ullis 10

Använder  kortärmat nu o zipjacka till!

• Pixxi

Sorry för det knäppa inlägget i bildtråden, Jag har raderat det Min dator har eget liv{#lang_emotions_tongue_out}

• Hallonmaja

Nån som vet om det finns något rabatt-erbjudande på Lindex internetshop nu? Har för mig att de haft 10% ett tag, men det verkar vara borta nu. Ska handla lite barnkläder, bl.a. det supersöta bamse-setet med shorts och top. Ska snart till Mallis så då gäller det att ha sommarkläder

• Hallonmaja

Dessa verkar snygga, typ till en jeanskjol:

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=8925118&path=3403475;3215210;3232580;3456311;111365

Är det samma material som på barnstrumpbyxor, fast utan fot? Eller är det som tjockare nylonstrumbyxor tro? Detta är nackdelen med att handla på nätet, vill ju helst KÄNNA på plaggen

• passau
    Hallonmaja skrev 2010-05-04 13:18:07 följande:
    Dessa verkar snygga, typ till en jeanskjol:www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=892...Är det samma material som på barnstrumpbyxor, fast utan fot? Eller är det som tjockare nylonstrumbyxor tro? Detta är nackdelen med att handla på nätet, vill ju helst KÄNNA på plaggen
    har liknande sedan tidigare år...
    typ liiiite tjockare strumpbyxor= går lätt sönder...
  • Hallonmaja
    passau skrev 2010-05-05 07:33:35 följande:
    har liknande sedan tidigare år... typ liiiite tjockare strumpbyxor= går lätt sönder...
    Aha...då blir det inga sådana!
  • Ruso

Nu måste jag fråga, detta Bamse settet, är det meningen att det är 3/4 tajts till eller långa?

Såg att de var långa på Buttelinas dotter, men provade det set jag köpt i 110 till min dotter som är några cm över metern, och byxorna var inte långa...

Spelar ju ingen roll, men vore kul att veta hur de "ska" vara!

• Glittrax

Ni som köpt capribyxorna med rosa mudd både upptill och nedtill och tänkt ha de som vanliga långa byxor, vilken storlek har ni tagit?

de finns inte i shopen nu, men jag köpte 110 till min tjej på 92 cm. inte så jättelånga...kanske kan ta 116 om de nu finns kvar...... känns som de kan bli stora i midjan då bara.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11