• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Xgirl83
    Snorky skrev 2010-05-14 11:28:35 följande:
    Man kan alltid använda kupongen både i webbutiken och vanlig butik. Man kan även använda två kuponger i butik om man fått två, dvs en på mailen o en i posten. Det svaret har jag fått från kundtjänst för länge sen Systemet säger aldrig ifrån, men de kan gå in och granska och ser ju då hur många kuponger man använt.
    Fast just denna gång så stod det på kupongen att "erbjudandet kan endast utnyttjas en gång per medlem", så det tolkar jag som att denna gången gäller just att själva erbjudandet bara för användas en gång oavsett om man fått flera kuponger.
    Lilla S 071116 och kommande nytillskottet BF 100509
  • HemmaHosSofi
    Xgirl83 skrev 2010-05-14 12:28:41 följande:
    Fast just denna gång så stod det på kupongen att "erbjudandet kan endast utnyttjas en gång per medlem", så det tolkar jag som att denna gången gäller just att själva erbjudandet bara för användas en gång oavsett om man fått flera kuponger.
    Men skulle systemet säga ifrån nu tror ni? Någon som provat?
    Joline 080219 ♥ Love 100214 hemmahossofi.blogspot.com/
  • Hejpådig

nej använd dom hur mycket ni kan med =) brukar jag o måååånga fler göra. vad skulle hända liksom om nu något skulle hända vilket det inte gör...har aldrig gjort heller. shoppa på!

• Tullemi

När man köper från lindex.se så betalar man med Visakortet direkt eller? Eller är det Postförskott eller faktura? Eller kanske alla 3 alternativen ?

Milea 080217 Lucas 100202
  • HemmaHosSofi
    Hejpådig skrev 2010-05-14 13:34:27 följande:
    nej använd dom hur mycket ni kan med =) brukar jag o måååånga fler göra. vad skulle hända liksom om nu något skulle hända vilket det inte gör...har aldrig gjort heller. shoppa på!
    Toppen! Mamma hade kommit på att hon ville handla lite barnkläder.. inte mig emot {#lang_emotions_dreamer} Så då kan jag ju bidrga med lite rabatt i alla fall.

Tullemi skrev 2010-05-14 13:53:22 följande:
    När man köper från lindex.se så betalar man med Visakortet direkt eller? Eller är det Postförskott eller faktura? Eller kanske alla 3 alternativen ?
    Det finns olika alternativ Jag brukar ta direktbetalning.
    Fiin tröja!!
    Såg att dom randiga barbapappa byxorna bara fanns i 80&86 nu, men dom är såå fina!! Har både 62 och 68 till sonen Billiga vart dom nu också!
    Joline 080219 ♥ Love 100214 hemmahossofi.blogspot.com/
  • rebmetpes

har beställt de barbapappa byxorna och en tröja till min lilla dotter.

blev jätteglad när jag såg att dom va på rea, hade kollat på dom tidigare i katalogen
    ska hämta paket senare i dag *jättekul*
  • winters
    Går både att ta direktbetalning med bank och olika kortbetalning samt postförskott om man väljer att hämta på "Posten".

Nu är det dessutom fri frakt om man handlar över 400 kr, så det är massa rabatt nu! :)
    Oscar 091001
  • Ruso
    Visakort, postförskott, direktbetalning från bank eller Lindex kort... dock ingen vanlig faktura.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11