• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • solstrålen80

någon som kan koden på babysockor lindex?

• Lejån
    Love Isac skrev 2010-05-13 22:11:57 följande:
    Jag har köpt en till min son...om du menar den som finns i turkosblå med gult kantband och små bilar över hela, och så en i en annan färg??Den är iinte vass..bra i kvaliten tycker jag...Det var kanske ett "måndagsex"du stötte på?!
    Ja, det var nog den jag menade. Då kanske jag vågar beställa en på nätet istället då och hoppas att den är mjukare.

Inte för att lilleman behöver fler tröjor men den var ju söt!
    längtar efter sommar & sol
  • winters

I dag fyndade jag stjärnjeansen på rea och 25 % på det, som jag har letat efter dem och så blev det till ett fyndpris! :)

Oscar 091001
  • Snorky
    Xgirl83 skrev 2010-05-14 12:28:41 följande:
    Fast just denna gång så stod det på kupongen att "erbjudandet kan endast utnyttjas en gång per medlem", så det tolkar jag som att denna gången gäller just att själva erbjudandet bara för användas en gång oavsett om man fått flera kuponger.
    det har det stått sen ett bra tag tillbaka på lindex´s kuponger och jag har frågat efter det, så det ska gå bra.

Jag säger som "hejpådig"... det är väl bara att köra på, för vad kan hända??
    ♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • Snorky
    charmmiss skrev 2010-05-14 12:25:27 följande:
    vad lustigt, och mitt svar från kundtjänst var att man endast får använda erbjudandet en gång, oavsett om du  fått det på mailen eller hem eller om det finns en internet kod
    ja, det kan man kalla lustigt... då har de "ändrat" det nu då... eller så är det som vanligt att alla tolkar det olika... Men det är väl egentligen en fråga för samvetet, för systemet säger ju inte ifrån iaf.
    ♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • winters
    Pixxi skrev 2010-05-17 14:54:09 följande:
    www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=8...Är det samma pris på denna i affären som på nätet? ( frågar igen eftersom inte länken funkade )
    Japp, den ingår i kampanjen Great Summer Deal, vet inte hur länge den pågår. Har du en 25 %-kupong på ett helt köp blir det ännu billigare! :)
    Oscar 091001
  • h80
    winters skrev 2010-05-17 15:26:22 följande:
    Japp, den ingår i kampanjen Great Summer Deal, vet inte hur länge den pågår. Har du en 25 %-kupong på ett helt köp blir det ännu billigare! :)
    nån som har koden till den rabatten?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11