• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Love Isac
    mysak79 skrev 2010-05-18 20:53:42 följande:
    Nån som vet om det kostar att ha Lindexkortet? Måste man komma upp i nåt speciellt belopp för att få ha det?
    Det kostar inget vad jag vet...Jag har ett och jag har inte betalat för mitt någongång!
    Nu pratar jag om bonuskortet...vet att man kan ha kredit på något kort oxå,men vet inte om det är på ett separat kort?!Ursäkta svammel...hoppas du förstår va jag menar!?=0)
    ISAC Mitt Hjärta Min Stjärna
  • mysak79
    Love Isac skrev 2010-05-18 21:01:42 följande:
    Det kostar inget vad jag vet...Jag har ett och jag har inte betalat för mitt någongång!Nu pratar jag om bonuskortet...vet att man kan ha kredit på något kort oxå,men vet inte om det är på ett separat kort?!Ursäkta svammel...hoppas du förstår va jag menar!?=0)
    Jag förstod vad du menade;) Tack! Jag vet att H&M har att man måste handla för en viss summa annars får man betala för kortet.
    älskade underbara
  • Hejpådig
    mysak79 skrev 2010-05-18 21:15:49 följande:
    Jag förstod vad du menade;) Tack! Jag vet att H&M har att man måste handla för en viss summa annars får man betala för kortet.
    hm är bättre på det viset att man får bonus för varje köp, mig vetligt är det inte så på lindexkortet iaf, alla får ju samma kuponger oavsett om de handlat eller ej.
  • Line80
    Evve81 skrev 2010-05-18 06:45:19 följande:
    Varför får inte alla kupongerna??? Någon som vet hur länge de kör great summer deal? Dottern formligen ÄLSKADE tjej byxorna så jag tänkte köpa fler men ska inte på lindex förrän på lördag....
    undrar oxå hur länge dom kör det?
    men jag gissar på att det är lika länge som de kör kupongerbjudandet me tanke på att de kom med i samma brev!
    ♥♥ Nicole 2002 & Colin 2005 ♥♥ Lillasyster BF aug/sept 2010 ♥♥
  • jordnöten

Någon som vet om man kan skriva ut  25% kupongen flera gånger och handla med i butik eller registreras det på kortet att man redan använt erbjudandet tro??

• Hejpådig
    jordnöten skrev 2010-05-18 22:16:34 följande:
    Någon som vet om man kan skriva ut  25% kupongen flera gånger och handla med i butik eller registreras det på kortet att man redan använt erbjudandet tro??
    ja det kan du, det är upp till dig, det reggas ingenstans.
  • solstråle07

Den svarta klänningen för 99 kr, som var med i lindex-tidningen man fick hem, är det någon som sett den på hemsidan?? Hittar den inte..

• Rosenbarn
    mysak79 skrev 2010-05-18 20:53:42 följande:
    Nån som vet om det kostar att ha Lindexkortet? Måste man komma upp i nåt speciellt belopp för att få ha det?
    Nä de är gratis
  • Lejån
    Hejpådig skrev 2010-05-18 21:19:37 följande:
    hm är bättre på det viset att man får bonus för varje köp, mig vetligt är det inte så på lindexkortet iaf, alla får ju samma kuponger oavsett om de handlat eller ej.
    Jodå, man får bonus på Lindex också men bara om man betalar med kortet.
    längtar efter sommar & sol
  • Tvillingmamma2007

Shoppade för 1600 innan rabatten igår Barnen behövde lite nya sommarkläder, får dock se vad det är för kvalitet på de där sommar deal kläderna kändes sådär. Shoppade för 1200 kr för ett par helger med när det var 25%...ändå saknas en hel del tycker jag grrr. De hade inte allt jag ville ha igår tex så fanns inga galonbyxor öht...dåligt. Får kolla ett annat lindex imorgon, de gillar att leka med vatten på vårt dagis och galonisarna som hänger där börjat bli på näppen nu de är i strl 98 och i vanliga kläder har de nu 110 upptill och 104 nertill Fast regnkläder tycker jag alltid är stora i strl så ska köpa 104 har jag tänkt.

HAr heller inte sett de nyaste bamse t-shirtsen i butik ännu fast de funnits länge på nätet, nån som sett??

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11