• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Ruso
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-05-19 18:03:37 följande:
    Shoppade för 1600 innan rabatten igår Barnen behövde lite nya sommarkläder, får dock se vad det är för kvalitet på de där sommar deal kläderna kändes sådär. Shoppade för 1200 kr för ett par helger med när det var 25%...ändå saknas en hel del tycker jag grrr. De hade inte allt jag ville ha igår tex så fanns inga galonbyxor öht...dåligt. Får kolla ett annat lindex imorgon, de gillar att leka med vatten på vårt dagis och galonisarna som hänger där börjat bli på näppen nu de är i strl 98 och i vanliga kläder har de nu 110 upptill och 104 nertill Fast regnkläder tycker jag alltid är stora i strl så ska köpa 104 har jag tänkt.HAr heller inte sett de nyaste bamse t-shirtsen i butik ännu fast de funnits länge på nätet, nån som sett??
    Menar du den oranga och den gröna tshirten? Den har jag sett i affär ett bra tag nu...
  • Tvillingmamma2007
    Ruso skrev 2010-05-19 20:02:19 följande:
    Menar du den oranga och den gröna tshirten? Den har jag sett i affär ett bra tag nu...
    Ja jag har iaf inte sett den på gränby i Uppsala iaf, shit de är verkligen sist med allt. Ska prova en annan butik i morgon eller i helgen tänkte jag.
  • Tvillingmamma2007
    Ruso skrev 2010-05-19 20:02:19 följande:
    Kommer nog förresten hinna tröttna på dem innan jag köpt dem haha så så var det med det
  • Malo

Åhh vad jag har krånglat idag. Lade undan turkosa short igår för att det var dåligt med storlekar i butiken för att åka till ett annat lindex idag. Där hade de en del annat som jag ville ha och tog därför två par shorts i en annan färg bara för att få allt på ett köp. Åkte sen tillbaka till den andra butiken för att byta shortsen och när jag står där i kön och läser på kvittot så inser jag att det kommit med ett extra plagg för 49.50 kr. Jaha... bestämde mig för att åka tillbaka till den första butiken. Bara för att komma dit och se alla stå utanför butiken eftersom brandlarmet gått... Hade inte tid att vänta så det var bara att åka hem igen. Undrar om man kan få tillbaka pengarna för ett plagg som man inte köpt? Tror de på en om det är någon annan i kassan? Det handlar ju inte om så mycket pengar, men det var ju hela vitsen med att handla på Lindex och med rabattkupong. Man vill komma undan billigt :D

• winters
    Malo skrev 2010-05-20 19:11:17 följande:
    Åhh vad jag har krånglat idag. Lade undan turkosa short igår för att det var dåligt med storlekar i butiken för att åka till ett annat lindex idag. Där hade de en del annat som jag ville ha och tog därför två par shorts i en annan färg bara för att få allt på ett köp. Åkte sen tillbaka till den andra butiken för att byta shortsen och när jag står där i kön och läser på kvittot så inser jag att det kommit med ett extra plagg för 49.50 kr. Jaha... bestämde mig för att åka tillbaka till den första butiken. Bara för att komma dit och se alla stå utanför butiken eftersom brandlarmet gått... Hade inte tid att vänta så det var bara att åka hem igen. Undrar om man kan få tillbaka pengarna för ett plagg som man inte köpt? Tror de på en om det är någon annan i kassan? Det handlar ju inte om så mycket pengar, men det var ju hela vitsen med att handla på Lindex och med rabattkupong. Man vill komma undan billigt :D
    Jobbigt, men nog måste de kunna se hur många de har kvar och hur många de har sålt. Vid en inventering kan ju det inte stämma, så de borde ju kunna inventera det plagget och se diffen om de inte bara tror på dig! :)
    Oscar 091001
  • Tvillingmamma2007

Hittade de två bamsetröjorna igår i en annan lindexbutik och så shoppade jag shorts (3 st t3b2) samt två par bamsefoppa i strl 28 med kupongen De hade dock inga bamse regnställ kvar heller, vad weird...men de kanske ska komma med en ny modell nu? Det är ju så varmt så det är väl inte galonsäsong men de leker så mycket med vatten på dagis som sagt...men de får väl ha sina 98:or ett tag till då, de funkar ju fast börjar bli lite små.

• Pink Muffin

Nån som kan tipsa om vart det går att få tag på tajts i alla möjliga färger i stl. 116-122?? Både hellånga och 3/4? Urplockat som *** på både Lindex och H&M ju!!

♥ Signe Emilia 050204 ♥ Alfred Johan 061108 ♥ Valter Hjalmar 080621♥
  • AochJsMamma
    Evve81 skrev 2010-05-21 21:49:47 följande:
    Gäller rabattchecken både på rea och ordinariepris???
    japp! Fyndade ett par snygga jeans till mig själv som var nersatta till 199 kr, o så 25% på det... {#lang_emotions_tongue_out} Me like!
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • TineK

Jag beställde via nätet och på min sida står att paket färdigt för utlämning. Men jag har inte fått något mejl om att jag kan hämta ut paketet. Vad ska man uppge i kassan? {#lang_emotions_smile}

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11