Inlägg från: sarsparis |Visa alla inlägg
  • sarsparis

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Vad tråkig attityd från Lindex. Min Lindex verkar vara fantastiska, här får man byta och reklammera utan större problem.

• sarsparis

Åh tack, då blir det en cerise åt lilltjejen. Kommer det även komma ws jackor typ som PoP har?

lottizm skrev 2012-01-23 18:27:28 följande:
    Åh en röd fixjacka ska inhandlas till stora sonen i år! Kan man räkna med att de är lika stora i storleken som tidigare år? Han är 110 cm lång och har 104 i gamla jackan, den är precis nu så jag tänkte bara gå upp till 110 nu
    Min son är 107 cm och har 110 i sin köpt i våras, den är inte alls stor på nåt sätt, han kommer få en ny till våren i 116 eller 122, får prova först. Jag brukar alltid mäta jackorna mot varandra, har upptäck att det ofta inte skiljer så mycket mellan 104 och 110 samt 116 och 122. Tycker det är så med mycket kläder. Och då tar jag den större storleken alltid.
  • sarsparis
    HonSomVet skrev 2012-01-24 22:07:03 följande:
    421?

Jag var på Avenyn och där hade de i alla fall de, men de kanske inte behöver ha det i alla butiker antar jag.
    i mitt sms står det inget om att det bara gäller på vissa butiker, konstigt.....fråga kundtjänst.
  • sarsparis

Behöver storleksråd. Ska när skaljackorna kommit köpa en, men vilken storlek?! Min tjej är bara 7 mån men rätt biffig, hon har redan strl 86 på överkroppen. Gissar att hon har en lång överkropp och definitivt bred överkropp. Vet inte hur lång hon är nu, men för 1 ½ mån sen var hon 70 lång och innan våren har hon ju vuxit lite till. Tror ni 86 kommer bli lagomt? eller 80? tycker ytterkläder brukar vara stora, vill gärna att hon ska kunna ha den med till hösten när hon börjar dagis, eller ja, det är väl då hon behöver den som mest, men skaljackorna brukar sällan finnas kvar till hösten därför får jag ju köpa en nu.

vilken storlek hade era barn som var 70-75 cm lång i jacka?

• sarsparis
    Thegran skrev 2012-01-27 21:16:27 följande:
    tror ni att de tre skaljackor som finns i webshopen nu är de färger som kommer komma? eller kan det komma fler färger?

Nån här hade frågat och det är bara de tre färgerna, förra året var det ju bara turkos, cerise, var det nån mer färg?

Tyckte det var tråkiga färger, men får väl köpa den cerisa åt dottern, tycker det inte är värt att köpa en från pop när fixjackorna har blivit så bra.

• sarsparis
    Thegran skrev 2012-01-27 21:37:06 följande:
    Vi har varit jättenöjda med den från fix vi köpte förra året! och skalbyxorna också. Ska upp på stan imorgon och prova och köpa :)

Blir en röd till dottern. Ska ha nån mer jacka men funderar på att köpa nån lite roligare att ha som "fin jacka" också..kanske den från Villervalla. Hm. får se.
    Har de kommit ut i butik? Jag var i två butiker idag och där fanns dom inte.

Vi brukar också ha en skaljacka och en lite finare jacka. Förra året hade sonen jeansjacka, får se vad det blir nu.
  • sarsparis
    Thegran skrev 2012-01-27 22:00:24 följande:

såg de på hemsidan och tog för givet att de fanns i butiken med..men då kanske det inte finns här heller då :( åh, jag som ville handla :(

vågar inte köpa på webben, måste se vilken storlek som behövs :(

tycker webben får in grejer snabbare än butik, ring och fråga först, men jag tror inte de kommit riktigt än.
  • sarsparis

Lönsamhet: i dom två butikerna jag var i Göteborg fanns inga skaljackor, men de är väl på väg då:)

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11