Inlägg från: sarsparis |Visa alla inlägg
  • sarsparis
    Tullemi skrev 2011-09-13 11:35:32 följande:
    Vi hade en sån till Lucas, men han var iofs lite äldre när vintern kom. Om det nu spelar nån roll dvs . En sån där gosig mössa som går ner över öronen en väl perfekt
     vädret kan ju bli lite hur som helst på västkusten, det får nog blii en sån den hade passat perfekt till overallen:)
  • sarsparis

Så kom det kuponger:) det går väl ändå inte att handla från tag 3 betala för 2 och få 50:- rabatt va?? det vore ju för bra för att vara sant isåfall......

• sarsparis
    skrotis78 skrev 2011-09-16 15:34:18 följande:
    Jo då, det fungerar. Jag beställde precis 3 par byxor till min dotter från "ta 3 bet för 2". Först drogs rabatt för ett par byxor, sedan 10 % som kommer automatiskt på Shop online, sedan lade jag in den nya rabattkoden SELC11373 och då drogs det 50 kr.
    Sedan hade jag en sån "ge bort 50 kr till en vän", så det blev totalt 88 kr för 3 par byxor
    Då ska jag genast testa detta:)
  • sarsparis

En fråga till, om man använder kupongen på nätet, går det att handla för den i affären ändå?

• sarsparis

Så där, då var en beställning gjord, istället för en kostnad på 1087:- blev det 665:-, efter lite rabatter Skrattande
    Det är ju bättre än reaSkrattande

• sarsparis
    finelinan skrev 2011-09-17 12:42:12 följande:
    Jag ska köpa ett extra set vinterkläder till min son, men kan inte bestämma vad som blir bäst. Han har redan en Didriksons overall. Ska jag köra på en extra overall, eller ett set med byxa och jacka? 

Byxa och jacka känns på ett sätt smidigare, för då kan jag använda enbart jackan om vi åker bil, är och handlar osv.

Och, ska man köra på H&Ms vattenavvisande variant eller Lindex vattentäta? Det är ju bara extra, om overallen blir nerkissad eller går sönder eller är blöt osv...    

Vi har alltid en overall och en jacka och byxa, jackan används rätt ofta, tex om man bara ska åka bil till affären, hälsa på nån osv. Vi köper nån billig variant, brukar köpa på Ullared för under 300:-, men i år blev det från ica maxi 349:-. Om han mot förmodan måste ha byxorna på dagis får han väl ha galonisar på, förmodligen handlar det bara om en dag om overallen är i tvätten. Det står på dessa från ica att de är vattentäta, men ingen aning om det stämmer, men lite tål de säkert.
  • sarsparis
    jannah skrev 2011-09-16 23:15:03 följande:
    Vilka rabatter använde du? Glad
    först var det 10%, sen var det 50:- rabatt, sen hade jag 3 st 30% rabatt på babyplagg som jag fått när jag fick barn i somras. Sen var några plagg tag 3 betala för 2.
  • sarsparis
    Xgirl83 skrev 2011-09-25 21:28:20 följande:
    Och sen vet jag inte om det fungerar på t3b2 heller.
    rabatter fungerar på det jag fick för två veckor sen både 10% avdrag samt 50:- avdrag Skrattande
    Och sen måste man vara inloggad för att få rabatterna att fungera.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11