För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
Någon som vet om Bamse regnjackan är svart eller marinblå nertill?? Står ju inte o jag tycker det är svårt att se på bilderna...
Någon som vet om Bamse regnjackan är svart eller marinblå nertill?? Står ju inte o jag tycker det är svårt att se på bilderna...
tack för svar, såg sen att jackan och byxan heter Twinkle (färgen) så antar att de är marinblått i jackan. Blev Bamse galonställ (bläää, men sonen har kommit på att det är superkul att leka med leran som är på gården på dagis just nu och är hyggligt trött på att tvätta overall/skalkläder konstant..). Sen blev det en turkos skaljacka (så billig, går ju inte att motstå!
) samt stjärn anorak och jeansanorak till bebisen att ha nästa vår
. Kombinerat med babykoderna blev även babyjackorn snuskigt billiga..
Även jag fick hem fina turkosa FIX skaljackan, stl 98 satt som en smäck (var rädd att den skulle vara för stor men den var super). BAMSE galonsetet till leriga dagis dagar var dock ENORMT . Även det 98.. men tänker behålla ändå, används så sällan o antagligen mer till hösten än i vår..
Bebis anorakerna var sååå fina, men den i jeans var det en svart fläck på så hoppas jag hittar en 80 i butik imorgon..
Kikade lite på rean idag efter att ha varit hos bm, men hittade inget kul alls (tur det kanske ).
Hade dock INTE tackat nej till en 30% på hela köpet, var inte det väldigt länge sen sist??
Det var länge sedan jag handlade på Lindex, men nu behövs det fyllas på med favoritmuddjeansen! Vad finns det för aktuella rabatter?