Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

TinkyWinky skrev 2010-09-06 20:37:50 följande:
    nej inte nu iaf :(
    star67 skrev 2010-09-06 20:56:04 följande:
    Nej bara på reklam om man gå in på NEWS  och sen baby så ser man den där www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx?c=...
    den låg där förut, 110% säker. Om den är borta nu så bör den komma i butik snart, för det brukar försvinna från kommande ett tag innan det släpps.
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-09-12 13:52:18 följande:
    Givetvis inte- jag tror inte att det handlar om stöld utan snarare att säljaren har möjlighet att fixa billigt från produktion eller liknande..Hon säljer även Katvig ibland.
    Sen om det är stöld eller vad det är orkar jag ärligt inte bry mig om..Jag handlade mycket av Dan/Marie,den säljaren hade jag under flera år personlig kontakt med på Traderas forum som på den tiden såg annorlunda ut-där gav hon en förklaring till varför hon kunde sälja som hon gjorde(ingen köpte väl den förklaringen egentligen men frågade inte mer)
    De tre eller fyra köparna som åker med åtalet mot denna säljare har köpt extrema mängder för otroliga summor så de kunde helt enkelt inte lämnas utanför. Två av köparna vet jag vilka de är och de tog alltid i snitt 10 köp-nu var kväll som D/M la ut.
    instämmer helt, dessutom så är de två köparna åtalade, inte fällda. Stor skillnad, ska bli intressant att se hur åklagarsidan väljer att lägga upp det under rättegången. Lär bli svårt att få en fällande dom.
  • AochJsMamma
    TinkyWinky skrev 2010-09-18 08:53:07 följande:
    Ngn som har provat kappahls vinteroverall proxtec ?? Bra eller dålig ??'
    e ju nästan lika dyr som tex polarn o. pyrets overall så tycker den isf borde hålla kvaliten.. 
    den fick sådär i testet i år, ska du ha en billigare så har jag för mig att HMs fick hyfsat betyg.
  • AochJsMamma
    PialenaOskar skrev 2010-09-19 11:41:03 följande:
    Griffelfot- Vilken söt modell-kille  :) är det velourbyxor han har el är det manchester? Såg nästan ut som det tyckte jag o jag är på jakt efter ett par manchester med mudd till min kille. Men hittar bara på pop.
    det letar jag oxå efter, vill helst ha fodrade eftersom golvet är så kallt på sonens dagis, och det är ju int ede på POP..
  • AochJsMamma
    Fredriks Mamma skrev 2010-09-19 14:29:24 följande:
    Hur mkt rabatt får man i "personalrabatt" på lindex? Fick erbjudande att köpa via en bekants bekant om jag VILL....
    jag hade 30% när jag jobbade som provmodell för Lindex iallafall..tror alla anställda har samma
  • AochJsMamma
    Tegu skrev 2010-09-19 23:27:27 följande:
    manchesterbyxor med mudd finns på www.villervalla.se Har ett par till min son, de e kanon!
    tack, då ska jag dit o kika nån dag!
    Griffelfot skrev 2010-09-20 07:48:47 följande:
    Nä fodrade är de inte. Men barn är ju sällan stilla ändå
    fast de sitter gärna på golvet o bygger med Lgo o leker med Brio-tågen, och dagisets golv är som sagt superkalla.
  • AochJsMamma
    Xgirl83 skrev 2010-09-23 18:20:04 följande:
    Vilken utav dem, det finns ju några? Den med elefanter? Ja lite trist tyckte jag allt att den var! Dock tyckte jag tvärtom att den var finare i verkligheten. Men det kan ju bero på ens färginställningar på datorn också.
    om ni menar den mi fleece med elefanter så är ju den LJUVLIG! Eller LJUVLIGA, både den i rosa´/grönt o den i blått.
  • AochJsMamma
    Tullemi skrev 2010-09-23 20:12:19 följande:
    Urk då, ser ut som en sovsäck vi hade när jag var liten på 70-talet, haha
  • AochJsMamma
    Pokergirl skrev 2010-09-24 11:28:07 följande:
    En dum fråga kanske, var och handlade på lindex i måndags och använde rabatten. Idag la jag lite grejer i korgon i webbutiken och testade att nyttja koden igen, det funkade! Kan man även printa ut och använda rabattkupongen en vända till i butik?
    gör jag ofta! Så shoppa på!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11