Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Tullemi skrev 2011-05-12 08:52:17 följande:
    Mmm, jag bor 1 km från Allum Farligt avstånd, haha.
    haha ja verkligen! Bor lite lngre bort än så, men ändå nära, kör småvägarna bort till Munkebäcksmotet, ut på E20 i typ två avfarter o sen framme.. perfekt! O väldigt smidigt att göra innan dagishämtning..
    ★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
  • AochJsMamma

nu fick jag napp på shortsen, sista butiken jag ringde till fanns ett par.. annars är de slut i hela GBG och i Partille... (i 98/104 kanske ska tilläggas, ingen aning hur det ser ut i andra stl..) Fick även tag på FIX byxan i marinblått som jag ångrat att vi inte köpt innan, samma där, fanns i en enda butik i rätt stl.. (tyvärr inte samma butik..)

• AochJsMamma
    star67 skrev 2011-05-12 11:03:14 följande:
    den menar du Ellie GBG ?? www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=132...

NÅGON av er kan inboxa mig 50 kr rabbatt kod ifall om ni har använd den?? ibland de funkar inte efter att man har använd dem men jag hade en kod som funkade flera dagar efter jag beställde. jag inboxade den till flera .
    ja men där var den ju! Jag letade förrut men hittade den inte.. Japp, de byxorna samt shortsen som Lantani köpt till sin son.
  • AochJsMamma
    star67 skrev 2011-05-12 11:42:32 följande:

´jag köpte min på nätet 2 sista som var kvar med 25%+ 50 kompis+fix erbjudandeFlört

Perfekt!
  • AochJsMamma
    winters skrev 2011-05-12 15:39:44 följande:
    Haha, är väl egentligen ingen här som behöver shoppingtips, men vi får hjälpas åt, man kan ju missa något plagg någon gång! Skrattande

De ovan nämnda shortsen t ex, fick tag i blå i Kållered annars Ellie, men det verkade som att du hade fått napp!

Köpte de väldigt fina blå uppvikbara byxorna på KappAhl i dag, jisses vilken fin färg och vad mycket de passar till som vi redan har, kommer att bli favoriter!

Kan tipsa om att de hade kalsonger billigt på KappAhl. Köpte inför potträningen, 12 par för 60 kr, 30 kr paketet och 3 för 2. Kan tänka att det går åt några! Skrattande
    Tack vad snällt, fick tag på ett par så mannen ska förbi och köpa dem på väg hem från jobbet! Solig De klarblåa är superfina i färgen, och har varit suveräna vid utelek nu på förskolan, bra att de kan viikas upp på eftermiddagen när det är varmare ute!
  • AochJsMamma
    Tullemi skrev 2011-05-12 15:42:54 följande:
    Winters: om du tänker på min kommentar ang Ellies shopping så menade jag bara att det får väl inte plats ett endaste plagg till i bebisens garderob
    Liiiiite till kanske får plats Eller i allafall i stl 56... (för det har man ju så länge.. ) Nä, skämt åsido, det enda som bebisen verkligen BEHÖVER är strumpor (har nog inte ett enda par) samt riktigt svala sommakläder, typ summersuits eller nåt annat svalt..har några kortärmade bodysar med den ser lite naket ut o bara ligga i det, även om det ju såklart går..
  • AochJsMamma
    anette 81 skrev 2011-05-12 15:46:04 följande:
    finns det i lite mer tjejfärger shortsen ni pratar om?
    nä det tror jag inte... inte vad jag sett iallafall.
  • AochJsMamma
    Finesse skrev 2011-05-12 16:06:53 följande:
    vissa bebisar har ju faktiskt 56 länge.. dottern hade det i 4 månader.. sonen 2 veckor :P
    mm men troligtvis inte min bebis (storebror vägde 4 495 g, o mitt SF mått är större denna gången..)
  • AochJsMamma
    jannah skrev 2011-05-12 23:04:40 följande:
    Hur är det möjligt att ett plagg som är nyinkommet (kom in idag) i webshoppen redan är slut i flera storlekar??

www.lindex.com/se/Product/Product.aspxid=1438...

Detta är inte första gången... Förvånad
    får inte upp länken, vad var det för plagg? *nyfiken*
    lady in red skrev 2011-05-12 22:26:10 följande:
    Åh, var in på Lindex idag och såg "armeshortsen" till min lille kille . Måste ha ett par Beiga, men avvaktar och ser om det kommer nån kupong på mejlen i veckan. Nån som vet om det blir nåt 30 % denna månad? Måste ringa dom med, har ju inte fått kuponger på flera månader, bara på mejlen, konstigt!
    vilka shorts är det?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11