Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

AnkiFalun skrev 2010-03-05 07:47:15 följande:
    Måste fråga ska det bli halva rea priset på Lindex igen snart? var nån i en annan tråd som undrade om lindex börjat med halva rea, så blev fundersam???
    det tror jag inte... hon undrade nog mer generellt?
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma
    Lalalong skrev 2010-03-06 08:47:49 följande:
    Ja... det är väl inte turkos?? Den är blå. Tycker jag då Och som sagt, den som _jag_ såg IRL var inte så blå heller..
    HELT KLART TURKOS if you ask me!
  • AochJsMamma
    AnkiFalun skrev 2010-03-06 11:01:56 följande:
    Hmm nån som kan ge lite tips.. ska ha barn i juni..vad ska man ha på dom små då? typ jacka eller??fleece overall lär ju bli för varmt.....
    nåt mjukt o mysigt..kanske nått i samma material som collegetröjor/hoods?? Beroende om det är kallt eller varmt såklart!
  • AochJsMamma
    Matillin skrev 2010-03-12 13:26:58 följande:
    Ok misstänkte nästan att det var en "vinterjacka"Men tänkte att det kanske fanns en tunnar och tjockare variant av jackan, vet att pop säljer en tunnare sån.Får se till att hålla mig framme i höst sen då och köpa på mig en sån då, är väl kanske egenligen bäst till vintern.Får bli en vanlig fix skaljacka nu till våren så får dom ha varma tröjor under det.
    men POP har inte heller en tunnare 3i1 jacka? vet inte vart flera får det ifrån??? Känns som att jag har sagt detta tusen ggr nu, det finns vanlig skaljacka (både hos POP o Lindex) som man kan köpa en vanlig fleece eller annat att ha till, detta ingår alltås inte. Sen så finns det vinterjackan, 3i1 som refereras till ovan, det är en vinterjacka, är vadderad samt har avtagbart fleecefoder. Någon skaljacka med avtagbart fleecefoder finns inte! Så, nu har jag sagt det en gång till...
  • AochJsMamma

Kul att det finns så mkt att välja mellan tycker jag, olika färger, prisklasser etc, toppen! Förhoppningsvis så ersätter det såsmåningom galonkläder helt, så kanske även sonens förskola hajjar detta med funktionsplagg..

trolllbus skrev 2010-03-13 09:20:02 följande:
    hejjj... finns det några kuponger hos lindex nu?
    Inte vad jag vet, tyvärr...
  • AochJsMamma
    Ruso skrev 2010-03-15 16:25:57 följande:
    Fast 0,5 skulle jag aldrig köpa - foten åker fram ca 0,5 cm när man går, så då vinns absolut inget växtutrymme. 1-1,5 har jag hört, och det brukar jag gå efter, då har man 0.5 - 1 cm att växa på, och det brukar räcka för barnen under en säsong.
    det har jag oxå hört, 1- 1,5 på vår/sommar o 1,5-2 på vinter
  • AochJsMamma
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-03-15 23:28:50 följande:
    Måste nog införskaffa en större overall till "lill" killen som föddes i lördags, finns nån kupong nu i pappersformat? såg att det var slut på strl på hemsidan (av fix overallen).
    Grattis! {#lang_emotions_baby}
  • AochJsMamma
    Love Isac skrev 2010-03-28 11:59:35 följande:
    Naaw sötnöten!!=0)Såååå fina knickers...åhh om man ändå hade haft en liten tjej oxå...*Drömmer om alla fina rosa plagg*Har dem kommit i "pojkvariant" oxå?Vet du det?
    PRECIS vad jag skulle fråga!!!

Superfina Buttelina, på en supersöt tjej! Såna vill jag ha till Alexander, minus det rosa..
  • AochJsMamma
    Buttelina skrev 2010-03-28 14:13:27 följande:
    nä dom har bara kommit i denna färgen tyvärr. jag hade gärna haft liknande med typ gröna muddar till min grabb
    ..synd {#lang_emotions_cry}
  • AochJsMamma

här var det oxå halva reapriset idag, men som vanligt i princip INGET till pojkar...

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11