För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
Jepp, tror tyvärr det, attans att man inte avslutade sin order tidigare....
surt..

Står det att det ngt på kupongen? de som skickades ut? För där brukar ju stå Går ej att kombinera med andra erbjudanden, o samma villkor gäller ju då på nätet. Gissa att de därför har rätt att makulera ordern. Trist dock
Jag handlade idag med rabatten du nämner, gick på 328 kr, använde kupongen o fick därför ist betala 228 kr.
ingen som fått lindex rabatt i brevlådan idag? Är ju nästan mitten på månaden ju..
3 för 2 gäller även på webben, dras automatiskt. Blev fina fordons t-shirtar , byxar mm till pojkarna, supernöjd!
2 f 1 gällde inte barn i min butik, sjukt störigt då jag för en gång skull hittat lite. måste vara tidernas kortaste 2 f 1 rea!!
Var 2 för 1 igen här med. Blev två gurkosa mumin velour byxor, 1 par röda velourbyxor och en tröja för ca 155 kr. Nöjd!!
Funkade för mig också..
Nån som vet när kapphal brukar rea? Och brukar de rea deras skalkläder? står i valet och kvalet om jag ska försöka få tag på en pop jacka eller köpa en kax om det nu finns i rätt strl.
Tycker också det var höga priser på vissa plagg, en klänning till nig t ex var bara nedsatt 25 kr.,
Var i butik idag, halva reapriset var borttaget men de hade inte sänkt mer ändå ( som de ju brukar). Lite märkligt tycker jag!
Såg att Kappahl har t3f2 på alla barnöverdelar
Mamma och Mor: oj redan! Vilken stl o vilken stad? Kan inte bestämma mig om jag ska köpa deneller ej..
Du kommer säkert att få en ny likadan.
Jag köpte idag en Kaxs skaloverall till yngsta sonen, de hade erbjudande på dem i "min" butik så jag slog till. Aldrig haft kappahls Kaxs ytterkläder förr då vi alltid kör med POP eller Isbjörn annars. Såg nu att den bara har 5000 i vattenpelare, räcker det tro? Står ju vattentät men är ju trots allt hälften av POPs vattenpelare.. Gillade dock att den var slitstark i rumpan, o så var den ju fin också så den stannar, mennyfiken om nån här haft en o om ni isf var nöjda?
Winters: tack för svaret!!
Fick rabattkuponger från Kappahl häromdagen men vill ha från Lindex , sett massor jag vill köpa där
För övrigt så hade jag bestämt mig för att inte handla då mkt från rean, men vissa saker kunde jag inte låta bli! Sönerna fick var sin grön FIX skaljacka för hela 150kr styck, som hittat! Köpte även tre Bamse tröjor, en Mumin, en ull underställströja, samt en randig baströja. Jättenöjd! Drygt 600kr för allt.
Menar 500 kr för allt