• star67

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

om man lämnar tillbaka hela bestälnning från ellos betalar man expdiet avgift 44 kr och returavgift eller hur brukar man göra??

• star67
    star67 skrev 2010-09-14 12:59:41 följande:
    om man lämnar tillbaka hela bestälnning från ellos betalar man expdiet avgift 44 kr och returavgift eller hur brukar man göra??
    behöver snabb svår ingen vet??
  • star67
    Xgirl83 skrev 2010-09-16 12:31:24 följande:
    Frågan är om man ska ta Lindex fodrade regnjacka för 349:- eller Ellos för 199:-. Har ju rabatt på båda. Vad hade ni valt? Det är bra pris på de på Ellos (har väl nån rabatt med) och folk verkar nöjda..
    ja tycker att ellos barn kläder är bra mycket bättre än vuxen.
  • star67
    Xgirl83 skrev 2010-09-16 14:57:46 följande:
    Hur menar du då? Att de har bättre barnkläder än vuxenkläder? Eller menar du än Lindex? Jag tycker Ellos barnkläder är tråkiga överlag...hittar aldrig något där.
    nej jag menar att de är mycket bättre kvalitet och stl passar bra än vuxen kläder från ellos. har köpt regn kläder och stövlar fårn ellos och tycker att de är jätte fina bra passform och bekväm. men till mig när jag beställer något blir retur ofta bara en cardigan jag har behållat än så länge Flört de bruklar ha 50% rabatt så du kanske får den för 100 kr.
  • star67

någon har HM rabatt kod som ger 20 % på ett helt köp och om det finns mer rabatter blir bra?? har hittat ganska mycket som vill beställa.

• star67

men jag behöver inte något just nu från lindex utom stjärnjacka som inte kommit än. men mycket från HM.

• star67

vi hade idag 100 kr rabatt vid köp av 500 kr på hm butik men jag hittade inte allt jag behöver vet inte om jag ska beställa eller väntar kanske de får in i butiken också!!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11