• star67

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

mailade lindex kuntjänst o frågade om jackan när ska komma hon sa v 38-39 men vet inte om den finns i stl 86, någon vet?? frågade om stl och färger men svårade inte på denna fråga. inte säkert att det blir den men vill gärna se den hur är i verklighet.

• star67

brukar ellos ha rabatter på Elektronik varor??
    funderar på att köpa en plattång men vet inte vilken ska jag välja den från ellos eller den från Clas Ohlson

den kostar 339 kr på onoff och 399 kr på siba men med rabbater blir biligare på ellos
    www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?CategoryId=&ProductId=271586&ArticleId=700042&VariantId=2775072

eller den Clas Ohlson Plattång Coline 199 kr  fick bra betyg bättre än Remington fast det är inte den som vill köpa men samma märke.
    www.bäst-i-test.se/Plattang-Locktang

vilken hade ni tagit??

• star67
    HonSomVet skrev 2010-09-20 20:39:38 följande:
    Oftast gäller rabattkoderna INTE elektronik-varor.
    ja jag har provat alla koder som jag hade men funkade inte för se kanske kommer någon gång.
  • star67

så tråkigt att vi har väntat på stjärn jacka så länge, jag hade en annan jacka som jag köpte på 30% rabatt tänkte byta mot den men den är inte kommit än, så jag lämnar tillbacka den andra också.

• star67
    Sephiroth skrev 2010-09-25 13:21:04 följande:
    Ja det blir ingen stjärnjacka här tyvärr, då jag inte orkade vänta. Däremot kan jag rekommendera militärbyxorna med stjärntryck, köpte ett par gröna igår och de är varma och såå snygga på.:)
    vi behöver en jacka och har inte hittat något än så är tvingen att vänta.
  • star67
    Chetti skrev 2010-09-25 18:43:47 följande:

Shoppade på Lindex i SKHLM idag, de hade visst 20% rabatt på alla ytterkläder denna helgen.
    En glad överraskning, fick 160 kr i rabatt.

Det blev jackan ovan i strl 116 för sonen, ordinarie pris 399kr och ett par FIX termo byxor i storlek 116 för 399 kr ordinarie pris. Men betalade bara ca 640 kr istället för 800kr =)

Jag tycker FIX termobyxor är så bra!

Så nu har barnen ytterkläder, nu gäller det att hitta vinterskor, svårare att hitta rabatter på skobutiker, eller vad tycker ni?
    var det på alla lindex butiker 20% jackor ?? jag hade en jacka som hade 30 % rabatt om jag byte den mot en fix 3 i 1 jacka hade jag fått 20 % först och 30% rabbat på den eller får man en.
  • star67

ja med cars

molnen skrev 2010-09-28 11:42:41 följande:
    Fina HM  velourpyamaser i bilbtråden Finns även i lila på hemsidan,finns det fler färger,någon variant till pojkar ?
  • star67
    Lantani skrev 2010-09-29 09:54:33 följande:
    Attans jag som trodde rabatten gällde idag också.. Jjaj så kan det bli.

Undrar också om någon vet ifall vinterkläderna är till bättre pris även i butik? Isåfall får det bli en blå vinterjacka till sonen tror jag!
    det undrar jag med, kanske någon kan ringa o fråga.

gäller rabatter fortfarande??
  • star67
    Hejpådig skrev 2010-09-29 10:27:10 följande:
    20% utöver det i kassan också, blev billigt =) =)
    du menar att det blir 40% rabatt. tex den är för 199 kr och blir för  159kr?? eller ??
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11