• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • lillronya
    lillronya skrev 2010-05-25 08:43:47 följande:
    Vad roligt att du också kommer dit!98 skulle jag vilja ha. Eller 98/104 om det är dubbelstl.Ja den med AC/DC önskar vi.
    Har inboxat dej lite också.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lilyanna

Nu blir jag lite irriterad o besviken på lindex, inte nog med att dem har plockat bort ytterkläderna ifrån webshopen, nu har dem även tagit bort ta 3 betala för 2- erbjudandet med...mycket mycket besviken är jag!!!

Oliver 070327, Alvin 090804
  • Xgirl83
    lilyanna skrev 2010-05-25 18:58:19 följande:
    Nu blir jag lite irriterad o besviken på lindex, inte nog med att dem har plockat bort ytterkläderna ifrån webshopen, nu har dem även tagit bort ta 3 betala för 2- erbjudandet med...mycket mycket besviken är jag!!!
    Men vad dåligt!!
    Lilla S 071116 och kommande nytillskottet BF 100509
  • lilyanna
    Xgirl83 skrev 2010-05-25 19:30:46 följande:
    Men vad dåligt!!
    Ja, skitdåligt!
    Var på stan idag och skulle handla med kupongen men allt var typ slut i båda mina pojkars storlekar så då tänkte jag att jag tar det via webshopen och hoppas på mer tur..o visst finns deras storlekar men det blir ju mycket dyrare då dem tagit bort det erbjudandet.
  • Xgirl83

Det känns ju som att de tar webshopen i helt fel riktning när de gör så. Jag menar samma sak med ytterkläderna, helt knäppt att inte de heller finns med där längre.

• Tvillingmamma2007

Jag tror ytterkläderna är slut där och kommer att komma tillbaka till hösten igen. Jag har letat efter regnkläder i två butiker nu och de är slut där med och kommer inte igen förrän till hösten.

• Xgirl83
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-05-25 22:01:14 följande:
    Jag tror ytterkläderna är slut där och kommer att komma tillbaka till hösten igen. Jag har letat efter regnkläder i två butiker nu och de är slut där med och kommer inte igen förrän till hösten.
    Hoppas bara det är så. Men det var länge sedan de försvann, och de försvann plötsligt också så det verkade ju inte som de succesivt tog slut. Men det verkar ju helt ologiskt att de skulle ta bort dem annars så det stämmer kanske som du säger.
  • lilyanna
    Xgirl83 skrev 2010-05-25 22:12:43 följande:
    Hoppas bara det är så. Men det var länge sedan de försvann, och de försvann plötsligt också så det verkade ju inte som de succesivt tog slut. Men det verkar ju helt ologiskt att de skulle ta bort dem annars så det stämmer kanske som du säger.
    Här i Linköping finns det massor med ytterkläder kvar i butikerna iaf.

undrar om man ska maila o fråga om ta 3 betala för 2, det stör mig detta.
  • zuperduperme

Hej.
    Är det någon som vet om man kan ansöka om lindexkortet med kredit på deras hemsida? eller måste jag göra det i butik?

• winters

Nu är 3f2 tillbaka på sajten.

Jag fick hem en ansökningslapp för kreditkortet i sista Lindex-utskicket, men det går inte på sajten vad jag vet, annars är det nog butik som gäller.

Oscar 091001
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11