• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Snorky
    AochJsMamma skrev 2010-07-09 20:50:08 följande:
    ang velour...jag såg oxå de turkosa idag, såna ska få flytt ahit, men de UNDERBARA gröna muddisvelourbrallsen på baby, tror ni den färgen kommer på barn?? Precis bytt över från baby o har ingen aning om samma färger brukar finnas även på barn?? De är helt enkelt underbart fina!
    det finns ju ett par gröna bland de jag fotade... de är mer gröna i verkligheten än vad bilden visar.... men det är inte samma färg som de som finns i webshoppen på baby nu. Lindex har ju haft en mängd olika gröna nyanser. Men det brukar inte vara samma nyanser på baby som barn tyvärr
    ♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • AochJsMamma
    Snorky skrev 2010-07-09 21:05:10 följande:
    det finns ju ett par gröna bland de jag fotade... de är mer gröna i verkligheten än vad bilden visar.... men det är inte samma färg som de som finns i webshoppen på baby nu. Lindex har ju haft en mängd olika gröna nyanser. Men det brukar inte vara samma nyanser på baby som barn tyvärr
    ja jag såg ett par i butiken idag, de var liksom gräs/moss gröna, iinte alls lika fina som de på baby...-( Får se om jag kan trycka på Alex ett par 86 or
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • star67
    AochJsMamma skrev 2010-07-09 20:46:36 följande:
    känner PRECIS likadant! Finns inget på rean jag vill ha ändå...men nyyya grejjer vill jag ha! Så 30% på ett köp vore nice!

Det är tvärtom för mig tycker att de har jätte fina kläder på rea nu allt man behöver bara väntar på ta 2 bt 1, men idag köpte jag några som var inte så mycket kvar ifall de gör under 7 kommande dagar annars jag behåller de. det var en bamse prickiga Zipjacka jacka turkos, jag köpte bara byxor föra vecka med kupong tänkte vänta att ta jackan för att det var många där , men när jag var där idag var som tur bara  2 st kvar en i 86 o en 98.

Ni som vill handla på rea vill ni köpa till höst eller till nästa sommar??
  • star67

jag tar snart babybox från babyproffesen hoppas på några kuponger i den som brukar, sen jag kan skriva här internet kod till Er.

• AochJsMamma
    star67 skrev 2010-07-09 21:16:39 följande:
    men då var det nog på flick...här finns det som vanligt ytterst ite på pojk, o det som finns kvar är BLÄÄÄÄ i mina ögon... när A var bebis däremot så tokfyndade jag jättemkt på Lindex reorna! Det var tider det...
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Lejån

Ser att det är fler som hittat velourbyxorna.
    De turkosa är ju helt underbara!! Hit fick det flytta turkosa, gröna och lila idag till lilleman.

längtar efter sommar & sol
  • star67
    AochJsMamma skrev 2010-07-09 22:31:02 följande:
    men då var det nog på flick...här finns det som vanligt ytterst ite på pojk, o det som finns kvar är BLÄÄÄÄ i mina ögon... när A var bebis däremot så tokfyndade jag jättemkt på Lindex reorna! Det var tider det...

ja det är på flick och baby jag menade.

Vet ni om de skulle rear de där bamse randiga baddräkter??
  • Evve81

Stod och höll i velourisarna igår men jag vill INTE köpa höst kläder riktigt än så jag köpte inga men jag kanske får ändra mig.....

Visst passar de turkosa på pojkar med även om de hängde på flick? Tänkte att sonen ska få ett par och dottern

• Tullemi
    Evve81 skrev 2010-07-11 15:15:56 följande:
    Stod och höll i velourisarna igår men jag vill INTE köpa höst kläder riktigt än så jag köpte inga men jag kanske får ändra mig.....

Visst passar de turkosa på pojkar med även om de hängde på flick? Tänkte att sonen ska få ett par och dottern
    Jättefint med turkost på både killar å tjejer
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Rocktroll
    Evve81 skrev 2010-07-11 15:15:56 följande:

Klart pojkar kan ha turkost lika väl som flickor Glad tycker nästan de flesta turkosa plaggen hänger på pojkavdelningen oftast.
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::. rocktroll.blogg.se
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11