• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Snorky
    Buttelina skrev 2010-07-09 14:24:31 följande:
    nää har inte sett.. är det på flick eller pojk? är det samma som finns i velourjckorna i webshoppen på flick nu eller är det riktigt turkosa? vilka färger fanns det mer?
    de hängde nog på flick, men jag tycker de är väldigt unisex och inte sådär fisturkosa som sist.
    Det är samma som velourjackorna i webshoppen antar jag, eftersom jag såg velourjackan också... MEN de är inte sådär mörka IRL som det ser ut i webshoppen... utan helt enkelt TURKOSA (inte petrolblåa)!!! Precis den färgen jag velat ha hela tiden! (nån nyans mörkare än Me&I´s, men ytterst lite)
    ♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • Snorky

Kom på att jag har ju bilder på mobilen Massa ny velour i Marieberg/Örebro.
  • star67
    Snorky skrev 2010-07-09 13:54:46 följande:
    MIn gissning är om 2 veckor... 23/7... började 24:e förra året
    lindex när började föra året eller när tror du ska börja??
  • Wilmis07
    Snorky skrev 2010-07-09 14:32:47 följande:
    de hängde nog på flick, men jag tycker de är väldigt unisex och inte sådär fisturkosa som sist.
    Det är samma som velourjackorna i webshoppen antar jag, eftersom jag såg velourjackan också... MEN de är inte sådär mörka IRL som det ser ut i webshoppen... utan helt enkelt TURKOSA (inte petrolblåa)!!! Precis den färgen jag velat ha hela tiden! (nån nyans mörkare än Me&I´s, men ytterst lite)
    Vad glad jag blir,nu hoppas jag bara att dom kommer i webshoppen snart också.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Snorky
    star67 skrev 2010-07-09 15:06:59 följande:
    lindex när började föra året eller när tror du ska börja??
    15/7 började Lindex med t2b1 på sin rea med sms... blev halva reapriset 31/7 sen
  • star67
    Snorky skrev 2010-07-09 15:24:33 följande:
    15/7 började Lindex med t2b1 på sin rea med sms... blev halva reapriset 31/7 sen
    hoppas att blir så i år också.
  • Buttelina
    Snorky skrev 2010-07-09 14:37:44 följande:

Kom på att jag har ju bilder på mobilen Massa ny velour i Marieberg/Örebro.
    mmmm vad mumsiga de där rosa var med riktigt fiiina! hoppas min dotter vill ha velourbyxor i höst, annars får banne mig lillebror ett par fiiina ju
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • AochJsMamma
    Buttelina skrev 2010-07-09 00:31:45 följande:
    jag skiter i rean jag vill ha kuuuuponger så jag kan shoppat nytt
    känner PRECIS likadant! Finns inget på rean jag vill ha ändå...men nyyya grejjer vill jag ha! Så 30% på ett köp vore nice!
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma
    zasata skrev 2010-07-08 22:47:01 följande:
    Hur är regnkläderns i stl? Ber om ursäkt om ni skrivit om det. Provar fl i mobilen. Behöver st 80 helst.
    min son har 86 i sin bamse regnjacka, han är 88 cm o 12 kg ca, den är stoor men funkar helt klart! Köpte 92 först men den var som ett hus!
  • AochJsMamma

ang velour...jag såg oxå de turkosa idag, såna ska få flytt ahit, men de UNDERBARA gröna muddisvelourbrallsen på baby, tror ni den färgen kommer på barn?? Precis bytt över från baby o har ingen aning om samma färger brukar finnas även på barn?? De är helt enkelt underbart fina!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11