• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • molnen
    Rosenbarn skrev 2010-07-06 19:41:50 följande:
    Finns skalisar på rea nu
    Fix eller vanliga ?
  • lillronya
    Rosenbarn skrev 2010-07-06 19:44:26 följande:
    Vilken str ska du ha? Kan kolla här men frakten kanske kostar runt 30kr
    98 eller 104 tror jag.
    Har lite dålig koll på hur de är i stl. Barnen är 95 cm.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Rosenbarn skrev 2010-07-06 19:44:26 följande:
    Vilken str ska du ha? Kan kolla här men frakten kanske kostar runt 30kr
    Glömde ju hälften innan jag skickade.
    Hade varit jättesnällt om du vill kolla!
    Bara det nu är fix och inte de andra.
  • Rosenbarn

Det var fix jag såg, kollade dock inte str men fanns några så ska kolla. Har 98 på sonen på 90cm så skulle gissa på 104 till hösten om de är 95cm nu. Men samtidigt de är stora i str...Ska kolla vad som finns!

• lillronya
    Rosenbarn skrev 2010-07-06 19:52:04 följande:
    Det var fix jag såg, kollade dock inte str men fanns några så ska kolla. Har 98 på sonen på 90cm så skulle gissa på 104 till hösten om de är 95cm nu. Men samtidigt de är stora i str...Ska kolla vad som finns!
    Tack snälla!
  • winters

I dag fyndade jag lite barnaccessoarer, tag 2 betala för 1 på rean, blev 6 par strumpor och två par boxer för 72,50 kr! :)

Oscar 091001
  • maadicken

ingen som vet hur det är med plombering om man beställer trosor i webshoppen?

någon som har lite inside information om när det blir 2 för 1 på rean? eller är det halva reapriset som brukar komma först?  brukar man få sms eller mail om det, typ förtur eller så?

(¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • star67
    maadicken skrev 2010-07-08 18:08:13 följande:

någon som har lite inside information om när det blir 2 för 1 på rean? eller är det halva reapriset som brukar komma först?  brukar man få sms eller mail om det, typ förtur eller så?
    Om det inte blir imorgon ta 2 bt 1 kan börja på måndag eller tisdag nästa vecka. jag vet inte om de brukar skicka sms? ibland de gör o ibland inte.
  • winters
    maadicken skrev 2010-07-08 18:08:13 följande:

Det står på webben att trosorna måste ha plomberingen kvar om man ska byta eller returnera i butik, så man får ju anta att de levereras med plombering.

De brukar alltid börja med accessoarerna innan det blir kläderna och det har ju startat nu, så min gissning är att det blir på tisdag för Club-medlemmar och för alla på torsdag och att det först är 2 för 1. Men det är ju vad jag tror! :)
    Oscar 091001
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11